Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produkt præsentation.. hvad gør jeg?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Produkt præsentation

Hej Aminoer

Jeg står og skal have lavet nogle produkt præsentationer som skal sendes ud til forskellige store grossister/kæder rundt i Europa

Findes der nogle standart præsentationer som man evt. kan finjustere eller hvad gør man??

Jeg ser frem til at høre fra jer

Med venlig hilsen

Henning Clausen

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:28

Vær opmærksom på at du kommer til at slås med virksomheder der har et millionbudget til markedsføring af deres produkter, så hvis du sender et eller andet du har rettet til udfra en skabelon eller noget i den stil, så ryger dit med stor sandsynlighed direkte i skraldespanden hos modtageren.

Hvis det er kunder du meget gerne vil skabe kontakt til, så brug nogle penge på en grafiker og tekstforfatter og få lavet noget rigtigt lækkert materiale.

Og sørg for at have en kontaktperson på dem du sender det til, så det ikke blot lander i receptionen hos virksomheden og aldrig kommer videre til rette vedkommende.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 13:37

Hej Anders

Ja det har du nok ret i, jeg tænkte bare den billige løsning da vi allerede har kontakten til de virksomheder, men som du skriver så er deres markedførings budget nok 10 gange højere end hele vores omsætning, smiler

Er der nogle dygtige aminoer du kan anbefale til dette projekt, jeg bor og driver mine aktiviteter i Polen

mvh

Henning

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:44

Hvis du allerede har kontakten til dem kan det jo være du kan få et møde i stand og sælge dine produkter direkte ind der, men stadigvæk, du skal have noget materiale til dem alligevel :-)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 13:49

Ja men jeg ville gerne vente med at besøge dem indtil de har vist interesse og selv ber mig om videre info. det er jo ikke bare Jylland vi taler om men 5-6-7 forskellige lande.

så jeg tror nok jeg lytter til dit første råd om at få lavet noget inbydende materiale, spørgsmålet er bare hvem og hvor..

mv

Henning

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 13:57

Hvilken type produkter er der tale om?

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 14:06

Hej Allan

Det er lige fra snacks, gufle snegle fælde samt kosmetik

mv

Henning

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 15:20

Har sendt dig en personlig besked her på amino :-)

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 15:48

ok.. tak du hører fra mig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:01

Hvis du har et netværk inden for den givne branche ville det være en mulighed at gå den vej igennem. 

Nu snakker du om at sende nogle produkt prøvet ud til forskellige grossister i EU, hvis de ikke giver pote første gang, kan du prøve at sende 2. gang og 3. gang, da folk nogle gange først skal se produtkerne an flere gange for de bider på. Lidt samme princip som thorborg har brugt til salg af e-pusher via nyhedsbreve. 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)