Kære Martin Er det muligt at lave en ekstra emneboks på forsiden med følgende 2 tekster/indhold a la de nuværende emnebokse:
Formålet med første emne i boksen er at fortælle kort ialt max 5 linier om hvem der skriver og hvad man laver (evt suppleret med henvisning til hjemmeside) Samt hvilke milepæle man har sat i sandet.
Jeg mener det er vigtigt at subjekt/overskrift er så entydig som muligt om det man laver, således at man kan bruge "listen" som et opslagsværk.
Baggrunden for mit spørgsmål er, at det er næsten umuligt at finde den rigtige i på amino.dk, bare ved at surfe rundt på det forskellige debatter - det tager også en rum tid.
Udgangspunktet for et supergodt netværk er at man kender de enkelte aktører og deres specialer. Dermed opfylder netværket sin mission og er operativt selv i en snæver vending.
Med venlig hilsen
Lars C
|
Kære Lars C
Jeg er lige blevet deltager i dette Space-netværk og har kigget lidt rundt. Jeg synes netop at det er dejligt at jeg ikke ved hvad du laver. Jeg synes det kunne være rart bare at være i et netværk, hvor jeg kan være mig selv og ikke behøver at sælge eller tænke på at nogle vil sælge til mig.
Jeg synes faktisk at en del af de netværk jeg er med i - er lidt for meget "jeg kommer her bare for at sælge mine ydelser".
Jeg håber at Amino er et sted, hvor jeg bare kan slippe tankerne løs og få løst og fast input.
mvh
Anne Deacon Juhl