Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facadeskiltning

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen herinde som har et helt fantastisk tilbud på noget skilteværk til facaden. Jeg er nok mest til et "prisbevidst" løsning fremfor noget fancy og forkromet.  Vil tror vi skal bruge et i størrelsen 2 x 1 m eller 3 x 2  m

Rigtig god torsdag :)

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 16:34

Der er jo et hav af muligheder, så hvis du kan komme med lidt flere detaljer omkring hvad du ønsker, så vil det være lettere at komme med et konkret bud. Det svarer lidt til at sige "Jeg vil godt have en billig bil - med 4 eller 5 sæder....".

Vi har f.eks. lige i dag afsluttet en skilteopgave for en kunde. Det var et facadeskilt i en størrelse på 195 x 100 cm. Der endte prisen med at ligge på 2.700 kr. eks. moms. Men igen så kommer det jo an på hvad der skal laves. Dette var ihvertfald en af de billigere skilteløsninger vi har lavet.

Det kommer også an på om vi også skal monterer skiltet fysisk på adressen - og i så fald hvor henne i landet du ligger.

Men hvis du er interesseret i et konkret tilbud, så skal du da være meget velkommen til at sende mig en email til mig på
  jesper snabelA mediamouse.dk   Geeked

/Jesper

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 17:52

har du nogen krav til skiltet.... udover størrelse Smile  evt. et billede af eksisterende skilt (hvis der er et)

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 13:49

Jeg beklager hvis jeg ikke har været detaljeret nok, min viden på dette område er dog relativt begrænset. Jeg søger et skilt i en kvalitet som kan hold til vejr og vind i en rimelig kvalitet. Altså et godt forhold mellem pris og kvalitet i materiale :) (vi sørger selv for montering.) Skiltet skal være i et mål omkring de 3x2 eller 2x1 meter og hele skiltet skal være i en dyb rød fave. Der indgå 11 bogstaver i et sort, thats it :) Håber det gav lidt mere

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:51

Vi har altid benyttet Louisskilte , de er super dygtige og kan sikkert give et konkurrence stærkt tilbud

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:11

Ud fra din beskrivelse vil jeg mene at vi kan lave skiltet for en pris på omkring 2.500 kr.
Det er så baseret på et skilt i størrelsen 2 x 1 meter med dyb rød baggrund og sorte bogstaver.

Teknisk set kan vi også godt lave et i 3 x 2 meter, men størrelsen gør det besværligt at fragte uden af ødelægge det undervejs - ligesom at det også bliver mere besværligt at montere for Jer. Den måde vil normalt vil lave sådan et skilt på er ved at dele det op i to eller tra dele. Så er det lettere at transportere og også lettere at sætte op.

Hvis du er interesseret i at komme videre med skiltet, så er du meget velkommen til at sende mig en email på  jesper snabelA mediamouse.dk
eller give mig et ring i MediaMouse (70 278 276). Det jeg skal bruge er først og fremmest dine kontaktinformationer (din profil fortæller viser hvem du er og hvor henne i landet du er). Endvidere vil det være godt at vide hvad der skal stå på skiltet og om du har nogle specielle ønsker omkring skriften og placeringen af den. Normalt gør vi så det, at vi sender et layout til dig som en PDF, så du kan godkende skiltets udseende inden vi sætter det i produktion Geeked.

/Jesper

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)