Er der nogen herinde som har et helt fantastisk tilbud på noget skilteværk til facaden. Jeg er nok mest til et "prisbevidst" løsning fremfor noget fancy og forkromet. Vil tror vi skal bruge et i størrelsen 2 x 1 m eller 3 x 2 m Rigtig god torsdag :) |
Der er jo et hav af muligheder, så hvis du kan komme med lidt flere detaljer omkring hvad du ønsker, så vil det være lettere at komme med et konkret bud. Det svarer lidt til at sige "Jeg vil godt have en billig bil - med 4 eller 5 sæder....".
Vi har f.eks. lige i dag afsluttet en skilteopgave for en kunde. Det var et facadeskilt i en størrelse på 195 x 100 cm. Der endte prisen med at ligge på 2.700 kr. eks. moms. Men igen så kommer det jo an på hvad der skal laves. Dette var ihvertfald en af de billigere skilteløsninger vi har lavet.
Det kommer også an på om vi også skal monterer skiltet fysisk på adressen - og i så fald hvor henne i landet du ligger.
Men hvis du er interesseret i et konkret tilbud, så skal du da være meget velkommen til at sende mig en email til mig på
jesper snabelA mediamouse.dk
/Jesper