Kære Aminoer Jeg har ikke været aktivt i et godt stykke tid, bl.a. fordi min partner og jeg har arbejdet hårdt på vores seneste skud på stammen, Nodebutikken på vores Portal, stepnote.dk Kort fortalt sælger vi noder online fra et katalog på mere end 40.000 titler. Som altid når jeg er med i et E handel projekt, sørger jeg for at teste, teste og atter teste og derfor skriver jeg til Jer herinde for at høre om nogle af Jer vil bruge 5 minutter på at køre en ordre igennem og surfe rundt. De som ønsker at gennemføre et et køb og teste nodeprogram mv. vil vi selvfølgelig kredittere, bare send en email til os og sig du er amino tester, så kreditterer vi med det samme.... Håber at nogle vil tage sig tid til at feedbacke os, det har kæmpe værdi og vi vil være meget taknemmelige.. Bedste hilsner
|
Hej Bo.
Flot butik, og jeg kan godt lide din kommunikation og dit udtryk.
En ting jeg studsede lidt over.
Dit valg af faver. Det ser godt ud, men hvorfor vælger du nogle lidt mere pastel-agtige farver sammensat med neonagtige farver.
Jeg tror sagtens at denne opsætning kan bære at du kun brugte neon-agtige farver... drop pastellerne.
:)
-Karsten