Hej Jeg er en frisk ung man på 23 jeg søger en god vejledning til hvordan man kommer ordenlig igang med at lave nogle fester som man i sidste ende kan tjene penge på. med priser, bar, entré, dj, leje af udstyr, lovgivning, alkoholbevilling, dørmænd, promotion, koda og gramex afgift, og meget mere.... i sidste ende vil jeg gerne få så meget erfaring inden for dette området, at jeg en dag selv kan åbne et diskotek eller en bar. indtil videre har jeg fået skaffet 8 personer som gerne vil være med til projektet. som får hver sit ansvarsområde, økonomi, sikkerhed, bartender osv..og personerne skal også være med til møder 1-2 om måneden som danner rammer for hvordan reglerne og de forskellige forslag som folk har.. så jeg ikke bare står hele.. for i min undersøgelser fandt jeg ud af at der er utrolig mange ting man hvide og have styr på, lovgivning, økonomi, finde lokale, leje af udstyr, alkoholbevilling og meget mere.. og jeg kan ikke holde styr på alle de ting mig ene alene.. da alt dette med at lave / arrangere fester er lidt nyt for mig vill jeg gerne høre lidt om hvordan i har gjordt og hvordan i gør for at få det til løbe rundt økonomisk
hilsen poul |
Hej Poul
Det kræver mange ting, men bl.a. noget økonomi der kan dække et evt. underskud. Da man jo bliver nød til at kunne betale de forskellige leverandører. Men smid mig gerne en mail på hundahl@upfrontmusic.dk, med lidt mere info, ideer og tanker.
Så skal jeg gerne kigge på det, og måske kunne vi tage et møde, hvor du får lidt tips & tricks, og snakker om hvad der er af muligheder. Ingen der siger man skal starte ud med et event i en hal. Første arrangement kunne måske bare være på et spillested eller club, hvor de står for baren, personale osv. Men du til gengæld tager dig af musik / underholdning, markedsføring osv.