Bare en kommentar... Hvorfor har du bygget din hjemmeside paa Joomla platformen, naar du samtidig saelger Magento loesninger?
Hej Nicolaj
Som de andre også skriver, så er Magento et web shop system, mens Joomla er et cms målrettet til hjemmesider.
Når det så er sagt så er der et mindre cms i Magento, men da jeg ikke behøver shop delen er det lidt overkill at bygge det på Magento. Især fordi at Magento også kræver mere af serveren end en standard Joomla installation.
Det kan jeg ikke se, skulle være tilfældet. Alle kan vel lave et "godt tilbud" på en magento webshop. Du bliver jo nødt til at sammenligne æbler med æbler og pærer med pærer. Rasmus har jo meget konkret pakketilbud inkl. design. Det kan jeg ikke se på den side du refferer til, og derfor kan alle jo bare sige "halv pris".
Larsson: Hvis du læser hvad jeg skriver så referer super billig til 9.995,- pakken med 40% rabat! Dvs en pris på 5.997,- Og som Karsten også skriver, så er mit tilbud meget specifikt på hvad du får. Det er altså ikke kun opsætning. Som jeg tidligere har skrevet i denne tråd, så er der ikke meget tilbage til udvikling efter jeg har betalt for hosting og betalings gateway som indgår i mit tilbud. Som Karsten også skriver, har jeg svært ved at se hvad der indgår i dit.
Generelt synes jeg at det er godt med konkurrence, men før man kan sammenligne to forskellige produkter (og priser) så må man vide hvad de indeholder.
Udfra hvad du skriver på din hjemmeside, så er der ikke noget der jeg ikke får hos MagentoHotel.dk til 1.000 (de opsætter også betalings gateway).
Nej desværre. De to første shops er blevet solgt, jeg beklager at jeg ikke har fået opdateret denne tråd. Til gengæld kører vi med et andet Amino tilbud i hele juli, hvor du får et ekstra design udkast gratis med i prisen. Se evt. mere her: http://www.amino.dk/forums/p/63352/391340.aspx
Du er også meget velkommen til at kontakte mig på rl SNABEL.A getashop.dk