Kære alle Jeg er lige på nippet til at starte en virksomhed der udvikler web shops bygget på det super fede open source Magento (se mere på: http://www.magentocommerce.com/). En del af udviklingen outsources og jeg kan derfor lave det til en rigtig god pris. Prisen for en web shop inkl. unikt design, opsætning, hosting første år og betalingsgateway første år er kun: 9.995,- (+moms) for en køreklar shop.Jeg er partner i udviklingshuset 41concepts, og her har vi masser af gode referencer. Desværre ingen på Magento. Fordi jeg gerne vil have nogle referencer jeg kan bruge i den videre salgsproces og fordi jeg gerne vil have tunet udviklingsprocessen med mine outsourcede udviklere, kan jeg nu tilbyde de første to kunder en rabat på 40%! De to første kunder betaler altså kun: 5.997,- (+moms) for en køreklar shop.Eneste betingelse er at man er lidt large med udviklingstiden. Umiddelbart skønner jeg en gennemsnitlig udviklingstid (fra bestilling til man står med nøglerne i hånden :)), men de første par shops kan godt tage lidt længere tid. Det er dog helt samme produkt. Bemærk at shops'ne sælges inkl. 1 års hosting hos MagentoHotel.dk og 1 års payment gateway hos epay.dk. Alene disse to produkter har en værdi på 2.706,- Se mere og bestil på: Get A Shop |
Hej Rasmus
Jeg har lige kigget på din hjemmeside og der skriver i at der er udgifter på 2.069 dkr og 2.500 dkr for henholdsvis basis og plus pakken for de efterfølgene år.
Hvad dækker dette?
Er det muligt at få betalingsløsning pro i dit tilbud?