Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super billig web shop bygget på Magento

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Jeg er lige på nippet til at starte en virksomhed der udvikler web shops bygget på det super fede open source Magento (se mere på: http://www.magentocommerce.com/).

En del af udviklingen outsources og jeg kan derfor lave det til en rigtig god pris. 

Prisen for en web shop inkl. unikt design, opsætning, hosting første år og betalingsgateway første år er kun:

9.995,- (+moms) for en køreklar shop.

Jeg er partner i udviklingshuset 41concepts, og her har vi masser af gode referencer. Desværre ingen på Magento. Fordi jeg gerne vil have nogle referencer jeg kan bruge i den videre salgsproces og fordi jeg gerne vil have tunet udviklingsprocessen med mine outsourcede udviklere, kan jeg nu tilbyde de første to kunder en rabat på 40%! De to første kunder betaler altså kun:

5.997,- (+moms) for en køreklar shop.

Eneste betingelse er at man er lidt large med udviklingstiden. Umiddelbart skønner jeg en gennemsnitlig udviklingstid (fra bestilling til man står med nøglerne i hånden :)), men de første par shops kan godt tage lidt længere tid. Det er dog helt samme produkt.

Bemærk at shops'ne sælges inkl. 1 års hosting hos MagentoHotel.dk og 1 års payment gateway hos epay.dk. Alene disse to produkter har en værdi på 2.706,-

Se mere og bestil på:

Get A Shop
getashop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:42

Hej Rasmus

Jeg har lige kigget på din hjemmeside og der skriver i at der er udgifter på 2.069 dkr og 2.500 dkr for henholdsvis basis og plus pakken for de efterfølgene år.

Hvad dækker dette?

Er det muligt at få betalingsløsning pro i dit tilbud?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:46

Hej Nils

Udgifterne går ubeskåret til hosting (magentohotel.dk) og betalingsgateway (epay.dk). Jeg tjener intet selv efter det første år!.

Med hensyn til en anden betalingsløsning kan vi nok godt finde ud af noget (mener at merprisen er omkring 500,-). Alternativt kan jeg også give dig 40% rabat på min Plus pakke som også giver dig to forskellige design forslag at vælge imellem (ud over pro betalingsgateway).

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 23:48

Hej

Fedt at i går i krig med Magento. Jo flere der arbejder med magento, jo bedre bliver systemet vel :)

Pas dog på med at reklamere med SUPER BIILLIGt etc, da der er nogle af dine konkurrenter der kan gøre det en del billigere....

Hilsen Morten

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:59

WideEyes.dk & AAimport.dk:
Pas dog på med at reklamere med SUPER BIILLIGt etc, da der er nogle af dine konkurrenter der kan gøre det en del billigere....

Hej Morten

Ja Magento er en skøn platform Smile

Super billig refererer til min tilbudspris som er minus 40%. Ud af de 5.997,- går næsten 2.500,- til udgifter såsom hosting og betalingsgateway. Jeg kan godt afsløre at det ikke er en super god forretning, men noget jeg gør for at få de første par referencer på platformen.

Når det så er sagt, kan man argumentere om jeg er biligst når prisen er 9.995,- Personligt synes jeg selv at det er en rigtig god pris (men jeg er nok også en smule farvet Smile). Der er altid een som kan gøre det billigere, men jeg ønsker bestemt ikke at konkurrere med de unge knejte der sidder i mors kælder og har lært sig selv lidt php (undskyld håber ikke jeg støder for mange). Det er helt fint hvis man vil spare 1-2k men jeg mener stadig ikke at man skal gå på kompromis med kvaliteten når man bygger sit fundament til sin fremtidige forretning.

Jeg skal ikke sidde og redegøre for mit eget cv, fordi desværre står der ikke meget Magento på, men jeg kan afslører at jeg typisk har arbejdet på større projekter som system arkitekt (10 mill+) og generelt er ret god til det (shameless plug Wink)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:16

Rasmus Lindgren:
Umiddelbart skønner jeg en gennemsnitlig udviklingstid (fra bestilling til man står med nøglerne i hånden :)), men de første par shops kan godt tage lidt længere tid

Faldt lige over denne lille skrive fejl :).

Den gennemsnitlige udviklingstid er typisk 2-3 uger, og det er denne som man skal være lidt "large" med.

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 21:23

Hej Rasmus,

Bare en kommentar... Hvorfor har du bygget din hjemmeside paa Joomla platformen, naar du samtidig saelger Magento loesninger?

Ville det ikke vaere oplagt at vise hvilke fede og brugbare hjemmesider man kan designe paa Magento platformen?

Det er lidt ligesom hvis en Toyota saelger koerer rundt i en Mazda :-)

God vind

Nicolaj

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 21:35

Hej Nikolai.

Det er ikke helt rigtigt... det er som en traktorsælger der kører rundt i en mazda.

MAGENTO er en webshop platform, og den er målrettet webshops... Det betyder jo ikke at jomla ikke kan bruges til salgs-hjemmeside for en webshop, snarere tværtimod.

-Karsten

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 21:36

Måske fordi at joomla er et CMS system og det er Magento ikke. Der er en god grund til ikke at bygge hjemmesider i Magento. Hvor i ligger konflikten ?.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 21:41

Hej Karsten,

Hmm... Naar nu du siger det kan jeg godt se at der er en forskel.

Jeg var maaske lige en tand for hurtig paa tasterne.

Hilsen

Nicolaj

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)