Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Duplicate Content Er En Myte!!

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 16:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

"[...]jeg er ekspert indenfor området SEO."

"Nu snakker du om eksperter Thomas, og jeg vil med glæde indrømme at de i al fald ikke er fra Danmark[...]"

"[...]Alt hvad jeg kan online er selvlært og netop dét gør mig til ekspert på området[...]"

Nu ved jeg ikke om det her, foruden at virke som en mindre seriøs debat (der kunne være meget seriøs, hvis ikke det var annonymt), men de udtalelser tangerer da Danmarkmesterskabet i selvmodsigelser. 

Med mindre jeg selvfølgelig tager fejl og "enanden" ikke er fra Danmark. Så tager jeg hatten af for dit gode dansk min ven, og interessen i at lære et helt ligegyldigt sprog (husk vi er kun 6 millioner).

-Karsten

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:19 | Låst
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Thomas Rosenstand:

OK "Enanden". Du har en mission - og jeg kan ikke gennemskue den. Hvad SEO-LEX har med det at gøre, fatter jeg ikke.

Til gengæld vil jeg gerne offentligt indrømme, at jeg igen har kvajet mig og indladt mig i en diskussion med et individ så usselt, at han/hun ikke engang vil stå ved sin identitet. Jeg burde være klogere - og jeg bliver det vel med tiden. Men for nu: Hvis du vil debattere DC med mig på et niveau, der ikke handler om om din identitetskrise eller misundelse over min bog, er jeg frisk, hvis du står frem med navn. Ellers er jeg "over and out"!

Til alle andre læsere her: Beklager, at jeg nok engang spildte spalteplads på anonyme individer. Jeg håber, folk på Amino er i stand til at afgøre, om de skal være varsomme med duplicate content eller ej.

SEO-lex har det med sagen at gøre at du garanteret i følge den bog fortæller folk at DC kan skade dem mm. hvilket som sagt er en myte, og jaloux over din bog? Jeg må erkende at jeg tvivler.

Grunden til jeg bragte emnet op er at jeg læste 6-7 tråde på amino hvor folk bliver ved med at snakke om DC som du kalder det, og at det er vigtigt med unikt indhold mm. men jeg kan finde flere hundrede tråde om hvor falsk det egentligt er!!

Jeg kan ikke finde bevis på at det skulle være sket for ret mange, men derimod kan jeg finde rigtigt, rigtigt, rigtigt mange beviser for at det er en myte..

Som sagt er min identitet anonymt, hvilket ikke betyder noget i denne diskussion alligevel. Jeg har intet med danske "eksperter" at gøre, da DK som sagt er for lille en kundekreds for mig.

Jeg kan finde mange mange flere artikler, forumer, hjemmesider, produkter der fortæller dig hvor stor en myte det er, men jeg går ud fra du ikke ville læse dem alligevel.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:19 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Karsten

Mon det så betyder, at Mikkel deMib, der er taler på mange internationale konferencer, alligevel ikke er dansker?

Jeg tror, der enten er tale om en spøg - eller om et meget forvirret menneske.

Skidt med ham - solen skinner!

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  logfit Skrevet kl. 16:20 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ifølge hans logik, så er man også ekspert på et hvilket som helst område, hvis man er selvlært....

Så er der åben beta på logfit.dk - Din gratis online træningsdagbog.

Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 16:20 | Låst

Karsten Lund:

"[...]jeg er ekspert indenfor området SEO."

"Nu snakker du om eksperter Thomas, og jeg vil med glæde indrømme at de i al fald ikke er fra Danmark[...]"

"[...]Alt hvad jeg kan online er selvlært og netop dét gør mig til ekspert på området[...]"

Nu ved jeg ikke om det her, foruden at virke som en mindre seriøs debat (der kunne være meget seriøs, hvis ikke det var annonymt), men de udtalelser tangerer da Danmarkmesterskabet i selvmodsigelser. 

Med mindre jeg selvfølgelig tager fejl og "enanden" ikke er fra Danmark. Så tager jeg hatten af for dit gode dansk min ven, og interessen i at lære et helt ligegyldigt sprog (husk vi er kun 6 millioner).

-Karsten

Der bliver naturligvis snakket om de eksperter jeg kender til, og ikke mig selv, i den sammenhæng.. Man kan få alt til at lyde dårligt hvis man tager det ud af sammenhængen

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Skrevet kl. 16:23 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

"Skidt med ham - solen skinner!"

Sådan, jeg har af nød været nødt til at installere et lille køleskab med forfriskende drikkevarer her fordi aircondition ikke er vandt til så mange soltimer (tror faktisk det er af mærket North Pole). 

Tror nu en lille spadsertur i fælledparken vil gøre godt efter den her griner. 

:)

-Karsten

Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 16:23 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Michael:

Ifølge hans logik, så er man også ekspert på et hvilket som helst område, hvis man er selvlært....

Ak ja - Faktum er at jeg kan arbejde 5-6 timer i ugen og stadig tjene mere end rigeligt til både hus, bil og båd..

Så om min selvlæring har gjort mig til ekspert? Tjaa, det må jeg vel erkende!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 16:25 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg ligger inde med MASSER af beviser på, at duplicate content er et reelt problem! Og at de pågældende sites, der oplever det, bliver straffet.

Men jeg beklager, har ikke lige tænkt mig at dele beviserne med jer. Men masser af mine SEO-buddies rundt omkring i verden siger de er gode nok, så kan trygt stole på det!

Så.... Tag den!

Med venlig hilsen
Søren Sprogø

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Skrevet kl. 16:26 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

"Der bliver naturligvis snakket om de eksperter jeg kender til, og ikke mig selv, i den sammenhæng.. Man kan få alt til at lyde dårligt hvis man tager det ud af sammenhængen"

Men ved at insisterer så hårdt på ordet, tvinger du jo os "der elsker kommunikation" til at lege lidt uden for sammenhæng. Det kan jo være at det som du synes er uden for sammenhæng, virker mere sammenhængende end hele sammenhænget, selvom det heller ikke er særligt sammenhængende. 

-Karsten

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  logfit Skrevet kl. 16:27 | Låst

Enanden:

Ak ja - Faktum er at jeg kan arbejde 5-6 timer i ugen og stadig tjene mere end rigeligt til både hus, bil og båd..

Så om min selvlæring har gjort mig til ekspert? Tjaa, det må jeg vel erkende!

Det er da fedt for dig! Virkelig!
Jeg syntes bare det er en sjov form for argumentation at hvis man er selvlært så er man ekspert.

Så er der åben beta på logfit.dk - Din gratis online træningsdagbog.

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)