"[...]jeg er ekspert indenfor området SEO." "Nu snakker du om eksperter Thomas, og jeg vil med glæde indrømme at de i al fald ikke er fra Danmark[...]" "[...]Alt hvad jeg kan online er selvlært og netop dét gør mig til ekspert på området[...]" Nu ved jeg ikke om det her, foruden at virke som en mindre seriøs debat (der kunne være meget seriøs, hvis ikke det var annonymt), men de udtalelser tangerer da Danmarkmesterskabet i selvmodsigelser. Med mindre jeg selvfølgelig tager fejl og "enanden" ikke er fra Danmark. Så tager jeg hatten af for dit gode dansk min ven, og interessen i at lære et helt ligegyldigt sprog (husk vi er kun 6 millioner). -Karsten |
Thomas Rosenstand:OK "Enanden". Du har en mission - og jeg kan ikke gennemskue den. Hvad SEO-LEX har med det at gøre, fatter jeg ikke.
Til gengæld vil jeg gerne offentligt indrømme, at jeg igen har kvajet mig og indladt mig i en diskussion med et individ så usselt, at han/hun ikke engang vil stå ved sin identitet. Jeg burde være klogere - og jeg bliver det vel med tiden. Men for nu: Hvis du vil debattere DC med mig på et niveau, der ikke handler om om din identitetskrise eller misundelse over min bog, er jeg frisk, hvis du står frem med navn. Ellers er jeg "over and out"!
Til alle andre læsere her: Beklager, at jeg nok engang spildte spalteplads på anonyme individer. Jeg håber, folk på Amino er i stand til at afgøre, om de skal være varsomme med duplicate content eller ej.
SEO-lex har det med sagen at gøre at du garanteret i følge den bog fortæller folk at DC kan skade dem mm. hvilket som sagt er en myte, og jaloux over din bog? Jeg må erkende at jeg tvivler.
Grunden til jeg bragte emnet op er at jeg læste 6-7 tråde på amino hvor folk bliver ved med at snakke om DC som du kalder det, og at det er vigtigt med unikt indhold mm. men jeg kan finde flere hundrede tråde om hvor falsk det egentligt er!!
Jeg kan ikke finde bevis på at det skulle være sket for ret mange, men derimod kan jeg finde rigtigt, rigtigt, rigtigt mange beviser for at det er en myte..
Som sagt er min identitet anonymt, hvilket ikke betyder noget i denne diskussion alligevel. Jeg har intet med danske "eksperter" at gøre, da DK som sagt er for lille en kundekreds for mig.
Jeg kan finde mange mange flere artikler, forumer, hjemmesider, produkter der fortæller dig hvor stor en myte det er, men jeg går ud fra du ikke ville læse dem alligevel.