Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Duplicate Content Er En Myte!!

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Raufort:

Jamen har der ikk lige været et stort møde med 3 af de største søgemaskiner bla. google, yahoo mm... hvor de diskuterede dublicate content?  og om at lave et specielt tag så det var tilladt  at lave DC?... 

Det har der - men husk nu, at de ikke sidder med den viden, "Enanden" gør. Tilgiv dem - de arbejder i blinde ;-)

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:41 | Låst

http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?hl=da&answer=66359

ville være mere passende da det kan være nemmere for personer der måske ikke er helt god til engelsk..

Well, om du tager det alvorligt eller ej, ændre ikke på mine resultater igennem de seneste par år, og netop pga. at jeg ignorer hvad f.eks selve firmaet Google fortæller tjener jeg styrtende og det samme gør mine partnere..

Google forsøger ganske rigtigt at sortere disse resultater fra, men med flere milliader hjemmesider i indekset er det bare ikke muligt at gøre det hver gang..

Jeg har faktisk aldrig hørt om nogen der er blevet "busted" for "duplicate content", og selvom jeg måske på et tidspunkt hører om 4-5 stykker der er, ændre det ikke på at vi sidder flere MILLIONER webmastere som kan SEO og som ved hvad der virker og hvad der ikke virker..

Hvorfor skulle der findes "article-submitters", "directory-submitters", "content-submitters" hvis ikke det gav et resultat?

At jeg ikke selv bruger de "submitters" er kun fordi at jeg ikke vil have for mange backlinks på en gang..

Netop fordi at jeg "overser" den "Google-regel" gør at min forretning går opad hele tiden.

Fordi Google skriver at de vil slå hårdt ned på "kopieret indhold" som det hedder på dansk, er ikke ens betydning med at de gør det.

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:46 | Låst

Enanden:
Hvorfor skulle der findes "article-submitters", "directory-submitters", "content-submitters" hvis ikke det gav et resultat?

Af samme årsag som der findes slankepiller f.eks.

Jeg synes, det er fedt for dig, at du har fundet en metode til at omgå problematikken med DC. Du vælger at debattere anonymt - og det har du sikkert grunde til. Men du kan vel afsløre bare et par navne på kendte SEO eksperter, der er enige med dig i, at DC er en myte?

Du er ikke ansat hos en søgemaskine, så derfor vil det være forkert at afkræve dig en forklaring på, hvorfor hundreder af programmører hver dag hos Google, Live og Yahoo arbejder med netop DC problematik - når det bare er en myte. Du har sikkert selv mødt mange af dem, når du er i Mountain View, på konferencer og slige steder. Men pudsigt er det da, ikke?

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:46 | Låst

Du snakkede om beviser. Må vi ikke se dem?
Altså sådan lidt konkret og jordnært for os "almindeligt dødelige" som normalt lytter til folk som Thomas Rosenstand i mangel af bedre viden fra jer internationale guruer...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:50 | Låst

Nicolai Lønne:

Du snakkede om beviser. Må vi ikke se dem?
Altså sådan lidt konkret og jordnært for os "almindeligt dødelige" som normalt lytter til folk som Thomas Rosenstand i mangel af bedre viden fra jer internationale guruer...

Hvornår bliver man international så, Nicolai? Vi henter ca. 25 % af vores omsætningSEO udenfor EU. Geeked

Og du har ret - lidt dokumentation ville da være ret fedt. Det er jo nemt at påstå, når dokumentationen skal holdes hemmelig grundet "pen-names" og den slags.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:00 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Rosenstand:
Hvornår bliver man international så, Nicolai? Vi henter ca. 25 % af vores omsætning på SEO udenfor EU. Geeked

Thomas, kan du slet ikke se dit problem selv?
Godt nok er han anonym, vores kære ven her, men han arbejder jo til dagligt med internationale sites (eller artikler, eller hvad det nu var) og kender mange af de store internationale, stadig ikke lige navngivet, men nogle af "de store"...

Jeg spår, at din mangeårige taktik med at dele ud af konkret viden, ofte med faktuel opbakning og i egen navn - det er en død and, sammenlignet med standhaftige påstande under et anonymt brugernavn...

Jeg siger det bare, så du er advaret Wink

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 16:01 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand har et produkt, SEO-lex - ingen kommentare..

Nu snakker du om eksperter Thomas, og jeg vil med glæde indrømme at de i al fald ikke er fra Danmark, da danmark er et alt for lille mål at gå efter, hvis man tænker på at ca. 6 millioner mennesker kan dansk, så kan 500 millioner - 1 milliard menneskeder engelsk, og derfor er det nemmere at tjene store penge internationalt end i lille DK..

Ikke for at nedgøre dit produkt SEO-Lex - men jeg er 100 % sikkert på at jeg kan vise dig produkter LIGE nu som er på engelsk som kun koster 150 danske kroner og du vil få MINDST ligeså meget indhold, eller i hvert falde ligeså meget relevant indhold.. SEO er let! Jeg har naturligvis ikke tænkt mig at købe dit produkt da det er overpris i sig selv, det kan jeg garantere uden at have læst den.

Jeg kan reelt set ikke sige at jeg kan finde bedre produkter end dit, eftersom jeg ikke har købt eller læst det, men jeg er faktisk 100% sikker..

Lad mig give jer en side hvor i kan læse lidt:

http://forums.digitalpoint.com/showthread.php?t=1291485

--------

Jeg vil ikke udgive navne på mine kontakter.. Men søg under dublicate content myth under google og i bliver overrasket..

SEO-lex opbygges nok på unikt indhold, måske derfor du er så fjendtlig? Derudover mener jeg naturligvis ikke at du skal lave 10 undersider på dit domæne med det samme indhold... Men 10 sider kan sagtens have det samme indhold og rangere for det..

Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 16:06 | Låst

Nicolai Lønne:

Thomas Rosenstand:
Hvornår bliver man international så, Nicolai? Vi henter ca. 25 % af vores omsætning på SEO udenfor EU. Geeked

Godt nok er han anonym, vores kære ven her, men han arbejder jo til dagligt med internationale sites (eller artikler, eller hvad det nu var) og kender mange af de store internationale, stadig ikke lige navngivet, men nogle af "de store"...

Jeg spår, at din mangeårige taktik med at dele ud af konkret viden, ofte med faktuel opbakning og i egen navn - det er en død and, sammenlignet med standhaftige påstande under et anonymt brugernavn...

Det er klart at jeg vil være anonym, og grunden er simpel!! Min arbejdsmetode er mere end som så. Internationale sider betyder jo ikke at jeg snakker om at jeg er bedste venner med Google eller Yahoo, men at mine kontakter ikke er af de små af slagsen.. Grunden til at jeg vil være anonym har sin grund, og grunden er som sagt simpel, da jeg lider af Social-Fobi.

Jeg vil helst ikke vide hvem folk er, for jeg vil ikke have nogen form for kontakt med dem, men jeg er derimod villig til at lære folk nogle ting anonymt.. Alt hvad jeg kan online er selvlært og netop dét gør mig til ekspert på området!

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:10 | Låst

OK "Enanden". Du har en mission - og jeg kan ikke gennemskue den. Hvad SEO-LEX har med det at gøre, fatter jeg ikke.

Til gengæld vil jeg gerne offentligt indrømme, at jeg igen har kvajet mig og indladt mig i en diskussion med et individ så usselt, at han/hun ikke engang vil stå ved sin identitet. Jeg burde være klogere - og jeg bliver det vel med tiden. Men for nu: Hvis du vil debattere DC med mig på et niveau, der ikke handler om om din identitetskrise eller misundelse over min bog, er jeg frisk, hvis du står frem med navn. Ellers er jeg "over and out"!

Til alle andre læsere her: Beklager, at jeg nok engang spildte spalteplads på anonyme individer. Jeg håber, folk på Amino er i stand til at afgøre, om de skal være varsomme med duplicate content eller ej.

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:14 | Låst

Nicolai Lønne:

Du har nok ret. Den tid er forbi, hvor "pro bono" rådgivning skal ske på debatfora. Det er nu de tunge drenges sted. Man skal kende sin plads - skal man. God fornøjelse med den saglige og velunderbyggede rådgivning - jeg tror, jeg skriver en "alt for dyr" bog mere ;-)

Den døde and over and out Left Hug

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)