Det har der - men husk nu, at de ikke sidder med den viden, "Enanden" gør. Tilgiv dem - de arbejder i blinde ;-)
|
http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?hl=da&answer=66359
ville være mere passende da det kan være nemmere for personer der måske ikke er helt god til engelsk..
Well, om du tager det alvorligt eller ej, ændre ikke på mine resultater igennem de seneste par år, og netop pga. at jeg ignorer hvad f.eks selve firmaet Google fortæller tjener jeg styrtende og det samme gør mine partnere..
Google forsøger ganske rigtigt at sortere disse resultater fra, men med flere milliader hjemmesider i indekset er det bare ikke muligt at gøre det hver gang..
Jeg har faktisk aldrig hørt om nogen der er blevet "busted" for "duplicate content", og selvom jeg måske på et tidspunkt hører om 4-5 stykker der er, ændre det ikke på at vi sidder flere MILLIONER webmastere som kan SEO og som ved hvad der virker og hvad der ikke virker..
Hvorfor skulle der findes "article-submitters", "directory-submitters", "content-submitters" hvis ikke det gav et resultat?
At jeg ikke selv bruger de "submitters" er kun fordi at jeg ikke vil have for mange backlinks på en gang..
Netop fordi at jeg "overser" den "Google-regel" gør at min forretning går opad hele tiden.
Fordi Google skriver at de vil slå hårdt ned på "kopieret indhold" som det hedder på dansk, er ikke ens betydning med at de gør det.