Jeg ejer et firma som varetager andre firmaers sociale markedsføring. Vi hjælper firmaer med twitter optimering, facebook sider, facebook ads, nyhedsbreve og email signature. Vi hjælper dog ikke med direkte rådgivning, ikke dermed sagt at det ikke er muligt. Mit firma hedder Press2Press
Vi søger et samarbejde med et firma som rådgiver inden for de sociale medier. Vi mener at det vil være sundt og kunne være godt for vores kunder hvis vi også kan tilbyde rådgivning.
Kig ind på vores hjemmeside og se hvem vi er og hvad vi laver.
I skal være mere end velkommene til at kontakte mig på følgende email eller her på amino.
Vi mener at det vil være sundt og kunne være godt for vores kunder hvis vi også kan tilbyde rådgivning.
Det har du fuldstændig ret i. Mange kunder har allerede en ide om hvad DE tror er bedst, men med god rådgivning inden et samarbejde, vil du ofte kunne spare dem for spildte penge, og hjælpe dem videre på den måde som er bedst for DEM. Det giver tilfredse kunder i længden.
Jeg rådgiver selv kunder for reklamebureauet redeluxe A/S, så jeg kan varmt anbefale dig af satse på god rådgivning