Jeg er ved undersøge markedet for Magento, og overvejer at skifte vores nuværende system ud med Magento? Derfor ville jeg høre hvad det ville koste at lave et template der ligner vores nuværende site?
Ja vi kan også lave det :) kontakt mig på thomas@aboutweb.dk så finder vi ud af det
Mvh Thomas
Vil lige give min anbefaling til Thomas. Deadline var sat til 2. Februar, men siden var færdig d. 25 januar. Derudover var alt præcist lavet som beskrevet, og han kom med gode råd, som vi kunne tage til os hvis vi ville :)
Vi er et nystartet firma som bare skal have opbygget nogle referencer, derfor bliver prisen ved os helt sikkert ikke lige så vild som de andre tilbud du sikkert får.
men skriv hvis det har interesse kontakt @ jhhsoftware.dk
Bare lige for at få det til at køre som det skal. Så er jeg interesseret at i at få nogle pristilbud. Disse skulle gerne indeholde følgende:
Pris inkl. moms Forventet færdiggørelse efter X. Altså hvor mange uger fra start vil det tage at få færdigt Eventuelle problemer i opbygning af template der ligner Made4men.dk Eventuelle referencer
Jeg skriver ikke rundt til jer for at få tilbuddet, men i er meget velkommen til at sende det til jeh@made4men.dk
Ja vi kan også lave det :) kontakt mig på thomas@aboutweb.dk så finder vi ud af det
Mvh Thomas
Hej,
Jeg vil give de varmeste anbefalinger til Thomas! Han har lavet nogle
småopgaver for os, som han har leveret til tiden og i den helt rigtige
kvalitet og det er hamrende vigtigt for os.