Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rentegning af logo, trykklar materiale

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle forårsglade AMINO'er.

Jeg er i den lykkelige situation hvor jeg nu har den luksus at jeg kan overveje at begynde at outsource nogle af de opgaver jeg egentligt godt selv kan, men som måske ikke rigtigt er prisen værd i forhold til tiden der skal bruges. 

Derfor søger jeg en kompetent partner der kan arbejde sammen med os i at levere trykklar materialer og logoer i EPS eller AI form (vektorgrafik) på baggrund af design vi laver i forhold til kundens grafiske identitet. 

Der er derfor kun tale om rentegning og klargøring af allerede produceret materiale til tryk. 

Jeg vil meget gerne finde en der deler min passion for at levere formidable og ekstraordinære produkter til rigtigt konkurrencedygtige priser.

Hvis du godt kunne tænke dig at få en god stabil sammarbejdspartner så kontakt mig på:

Karsten {snabel-a} tracemedia.eu

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 14:22

Hej Karsten, Det er da vildt super!

Hvor mange timer er det I efterlyser?
Jeg vil gerne tilbyde mig som freelancer (i fritiden) til at rentegne logoer mv til jer.
Hvis vi bliver faste samrbejdspartnere, kan vi aftale en god fast pris.

Skriv evt mere infor til min mail: sandiepsdk@yahoo.dk eller skriv mig en PM hvis I er interesserede.
Se min hjemmeside for referencer på www.lineofdesign.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 14:27

Hej Sandie.

Timer afhænger af efterspørgslen.

Grafisk produktion er ikke den største del af vores virksomhed, men dog stadigt noget vi bruger en del tid på, fordi det skaber værdi for vores kunder. 

Jeg har intet imod at det gøres på fritidsbasis så længe vores efterspørgsel derefter passer til, det eneste jeg værner uhyre meget om, er kvaliteten. Jeg smider dig lige en mail :)

-Karsten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:31

Hej Karsten

Det er lige, så hjertet banker her! Det lyder som lige det, jeg søger Big Smile

Har smidt dig en mail…

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189