Hej alle forårsglade AMINO'er. Jeg er i den lykkelige situation hvor jeg nu har den luksus at jeg kan overveje at begynde at outsource nogle af de opgaver jeg egentligt godt selv kan, men som måske ikke rigtigt er prisen værd i forhold til tiden der skal bruges. Derfor søger jeg en kompetent partner der kan arbejde sammen med os i at levere trykklar materialer og logoer i EPS eller AI form (vektorgrafik) på baggrund af design vi laver i forhold til kundens grafiske identitet. Der er derfor kun tale om rentegning og klargøring af allerede produceret materiale til tryk. Jeg vil meget gerne finde en der deler min passion for at levere formidable og ekstraordinære produkter til rigtigt konkurrencedygtige priser. Hvis du godt kunne tænke dig at få en god stabil sammarbejdspartner så kontakt mig på: Karsten {snabel-a} tracemedia.eu |
Hej Karsten, Det er da vildt super!
Hvor mange timer er det I efterlyser?
Jeg vil gerne tilbyde mig som freelancer (i fritiden) til at rentegne logoer mv til jer.
Hvis vi bliver faste samrbejdspartnere, kan vi aftale en god fast pris.
Skriv evt mere infor til min mail: sandiepsdk@yahoo.dk eller skriv mig en PM hvis I er interesserede.
Se min hjemmeside for referencer på www.lineofdesign.dk