![]() |
Man har forskellige fine titler, som bliver flottere og flottere desto mere du skriver...
Bare glæd dig, efter nogle flere indlæg bliver du til MLM pusher 

Ellers prøv at tjekke thorborg.com, der mener jeg at der står mere om det!
![]() |
Stefan Avivson
Man har forskellige fine titler, som bliver flottere og flottere desto mere du skriver... Bare glæd dig, efter nogle flere indlæg bliver du til MLM pusher ![]() Ellers prøv at tjekke thorborg.com, der mener jeg at der står mere om det! |
Her http://www.thorborg.dk/amino-kom-godt-igang.htm Ellen |
Jeg takker ærbødigt!!! |
Stefan Avivson
Hej Nu har jeg fået titlen MLM pusher. Jeg vil egentlig foreslå at anvende nogle mere sigende navne til graduering af medlemmerne på Amino. Jeg kan huske i starten da jeg begyndte at kigge lidt med og oprettede mig selv - der gik sgu lang tid før jeg fattede hvad disse betegnelser stod for - troede i lang tid det var noget brugerne selv skrev.. Jeg kan godt abstrahere fra begreberne nu, men synes egentlig de er meget misvisende for nye brugere. Nu har jeg f.eks. flere gange sendt et link til en tråd til folk der ikke er medlem af amino og jeg er da ærgelig talt lidt træt af at jeg fremstår som "MLM-pusher" noget jeg overhovedet ikke ønsker at forbindes med, hverken MLM eller pusher... Tidligere har jeg haft titlen "privat ansat" - som er ligeså misvisende - har endda fået et spørgsmål fra en kunde om hvor jeg var ansat henne ? Så kære Martin Thorborg - kunne man ikke finde nogle bedre gradueringer af medlemmerne ?? |
Jeg kan se at det selvfølgelig er lidt sjovt med disse titler, måske skulle man blot skrive "ranking" eller et eller andet foran...?!?! Multi Level Marketing Pusher er ivørigt slet ikke noget at kimse sig af... - Det skal du sgu være stolt af... lol |
Stefan Avivson
og gad vide om jeg rykkede en tand op i hierakiet nu!? desværre ![]() |
Stefan Avivson
Hej med jer Tak for forslaget om at ændre titler, men jeg har kun det skæg jeg selv laver og jeg morer mig :-) Så nej, jeg ændrer det ikke og det er også med til at give en uformel stemning. Så skynd jer hellere at skrive nogle gode indlæg, så ender i hurtigt op med en titel i kan være stolte af. Dbh Martin |
Det er en aftale! har du rangeringen og antal indlæg for opnåelse af disse? Råb forresten lige over til Madsen - og hils ![]() og hip hip hurra, nu er jeg klemmesælger af første rang!!! (det er sgu da en ufattelig tidsrøver dette debatforum) |
Stefan Avivson