Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil i anbefale til at lave Google Adword

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er der nogle af jer Aminoer der har et godt forslag til hvem vi skal have til at lave Google AdWords for os?

Der er jo mange der tilbyder dette, men hvem er rigtigt god til at lave sådan noget? , prisen er ikke afgørende bare det er nogle der har ordenligt styr på det.

Mvh Allan

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 19:29

Hej Allan

Du er velkommen til at se et par af vores klienters udtalelser om den måde vi kører AdWords Annoncer for dem.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 21:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allan.

Jeg kan klart anbefale Jesper Weltström fra proseo. Han er også her på amino!

Men som du selv skriver er der mange om buddet og det kan være svært at gennemskue.
Men jeg har ihvertfald haft gode erfaringer med Jesper. Fik skam også en god pris da jeg skulle have tilrettet mine adwords.

Held og lykke :-))

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:16

Hej Allan

Det er ikke altid jeg gider bruge tid på at anbefale andre, det er tidskrævende og kan ende med at gå ud over mig selv ....hvis ikke de lever op til "kravene". Men Jesper fra proseo.dk er ganske enkelt gjort så stor en forskel for min virksomheds opstart i adwords at jeg næsten vil vædde med at det ikke kan gøres bedre :=), og det siger ikke så lidt.

Jeg har fået lavet opsætning helt fra bunden og siden da har Jesper optimeret den 2-3 gangen. Nu kører den optimalt og i længden skal den optimeres og udvikles ihvertfald hver måned. Selv har jeg ikke forstand på adwords (jo til husbehov), men med den tid det tager at komme frem til det Jesper har lavet...ja det vil ikke kunne betale sig, så betaler jeg mig hellere fra dig.

Nu er jeg i lidt af en niche branche, så der er en grænse hvor det ikke kan betale sig at bruge flere penge på adwords. Altså en grænse for hvor udnyttelsen af annoncer ikke længere kan betale sig....den har vi fundet og det får mine annoncer til at konvertere rigtig godt.

Næste skridt for mig er så konvertering på siden, men det er en helt anden snak :)

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 09:51

Hej Allan

Hos os er det selvfølgelig vores seo ekspert som står for vores kunders adwords. Vi er hverken de dyreste eller billigste, men du får et ordenligt udført stykke arbejde for dine penge. Af referencer kan jeg nævne kunder som billigvvs, jyllandsposten og justeat, de har alle været tilfredse og det er også vores målsætning.

Hvis du ønsker at vide mere kan du kontakte mig her på amino eller skrive til mig på dvk(A)redeluxe.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 11:09

Kenneth Boysen:
Jesper fra proseo.dk er ganske enkelt gjort så stor en forskel for min virksomheds opstart i adwords at jeg næsten vil vædde med at det ikke kan gøres bedre

STEENBECK:
Jeg kan klart anbefale Jesper Weltström fra proseo.

Tak for roserne!

Ja vi gør efterhånden en del i adwords også. Det er blevet et naturligt komplimentær produkt til mange af vores kunders SEO arbejde. Vi arbejder på den måde at vi sætter kampagnerne op, fintuner dem og efterlader dem derefter trygt og godt i kundens varetægt. Kunden sørger derfor selv for afregning med google.

Nye interesserede er meget velkomment til at skrive eller ringe til mig og jeg skal gerne fortælle om måden vi arbejder på.

Mvh.

jesper@proseo.dk - 8888 3788

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 13:24

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)