Jeg har brugt det meste af dagen på at tage produkt billeder med mit fototelt og mit lille digitalkamera. Jeg er selv min værste fjende, og er ikke helt tilfreds med resultatet.
Er der nogle der vil hjælpe mig, med at optimere et af mine billeder, jeg kunne godt tænke mig og se om de ikke kan blive lidt bedre.
Hvad havde du i tankerne helt præcist? Jeg tror du skal skrive om det er en betalt opgave, for ikke at skuffe for mange, eller omvendt skræmme for mange væk :-) Hvis det kun drejer sig om få billeder, giver jeg det gerne et gratis forsøg ;-)
Er lidt nysgerrig, hvad er det du sælge, det er jo også relavant i forhold til det arbejde der skal gøres på billederne :-) Jeg skal gerne gøre et forsøg, hvis opgaven ikke er alt for omfangende :-)
Er lidt nysgerrig, hvad er det du sælge, det er jo også relavant i forhold til det arbejde der skal gøres på billederne :-) Jeg skal gerne gøre et forsøg, hvis opgaven ikke er alt for omfangende :-)
God weekend
Anders Therkildsen
Det er smykker og accessories. Jeg synes ikke baggrunden på mine billeder er hvide nok, men jeg ved ikke om der kan gøres noget ved det. Måske er mit udstyr forringe.