Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MEGA TOSSET

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige udfyldt deres skema med fup data for at se om jeg fik en bekræftigelse på de 500kr, det fik jeg ikke.

Det er derfor stærkt i strid med god markedsføring og på ingen måder lovligt. Lad være med at betale pengene og meld dem til forbrugerstyrelsen.

Under andre oplysninger skrev jeg bla. at de vil blive meldt hvis der ikke var en bekræftigelse hehe men mon de laver det om, jeg tvivler ;)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:03
Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 23:18

Det samme koncept kører www.anbefaljob.dk  med! Jeg oprette en annonce og efter et stykket tid kom der lige en faktura i indbakken! ...ja, i højre øverste hjørne, står prisen faktisk. Man ligger dog ikke mærke til den som det første, som man gør ved teksten "Opret en annonce".

Jeg skrev dog til dem og forklarede sitautionen og fik til sendt en kreditnota ...de kunne nok godt selv se, at deres fremgangsmåde ikke helt holdt! Som det er blevet nævt før, så kunne man sådan se begynde, at oprette annoncer på hvilken som helst virksomhed og så får de regningen.

Du SKAL ikke betale den!

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:03

Har læst jeres debat. Jeg har også lige modtaget en vuredering fra Boligscore.dk og en faktura på 499,- kr. Når jeg kigger på deres hjemmeside er jeg ret sikker på at de hat opdateret siden med prisen siden jeg bestilte boligvurderingen.

Boligerscore.dk skriver under deres egne vilkår at ” Kunden har fortrydelsesret, indtil vurderingen er påbegyndt”. Da Boligerscore.dk ikke udsender en bekræftigelse på dit køb eller meddelelse om at vurderingen nu er påbegyndt, har de ikke gjort forbrugeren opmærksom på at de har købt en vare og dermed givet forbrugeren mulighed for at anullere handlen.

Men uanset hvor tydelig  prisen har fremgået af siden og hvilke egne vilkår firmaet henviser til, kan firmaet ikke løbe fra forbrugerens ret til 14 dages returret ved køb af services og produkter over Internettet. Dette er telefonisk vertificeret med Forbrugerklagenævnet.

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:14

Jeg har skrevet til Boligerscore.dk og gjort dem opmærksom på den danske lovgivning, herunder forbrugerens 14 dages fortrydelsesret uanset deres egne vilkår der er oplyst på deres hjemmeside. Efter et par dage fik jeg tilsagn om at de sender mig en kreditnota.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 17:31

sikker noget fusk,

7733 har betalt skriver de, det er: 3.858.767,- dkk

Ingen udgifter... Hvis det passer så er det en god forretning.

STOP HAM

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)