Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spsm. om trendsales+kopi af tekst/foto

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se at en eller anden på Trendsales sælger vores tøj-poser - eller personen har i hvertfald hugget vores foto+tekst på nogle tøj-poser..

Er det en af vores kunder, som tjener en skilling ved at sælge dem videre, har jeg ikke noget problem med det. Men hvis det er en som sælger en konkurrents poser, vil jeg selvfølgelig ikke have, at de bruger vore stekst/foto..

Er der ikke også noget med, at det er dårligt i forhold til seo, hvis der er kopieret tekst på nettet? Eller måske har jeg misforstået noget.

Mit spørgsmål er - Jeg er normalt ikke bruger af Trendsales.. Nogen der ved, hvor man kan se, hvem personen som sælger de er? Jeg kan kun finde brugernavn og hvilken by personen er fra.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 20:17

Proev at koeb en enkelt pose, saa faar du udleveret alle personoplysninger.

Simon S Larsen Purchasing analyst

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:22

Ja, det kunne jeg jo selvfølgelig gøre..

Men er der ikke en nemmere metode - kan folk ikke se der inde hvem de handler med, før de bestiller? Jeg ville da ikke turde betale nogen jeg ikke vidste hvem var.

Men ellers kan jeg vel kontakte trendsales?.. men vil jo heller ikke skabe problemer for personen, hvis det nu bare er en af vores kunder og trendsales pludselig lukker for salget.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:23

Simon S Larsen:

Proev at koeb en enkelt pose, saa faar du udleveret alle personoplysninger.

ved du om man kan skrive til en person der inde uden andre kan læse det?

Fra Holbæk
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 20:26

mener man kan hvis man er brger derinde.

www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:30

jeg prøver at se om jeg kan finde ud af at oprette mig.

Tak for hurtige svar :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Skrevet kl. 20:30

Kopier og send mig URL'en paa annoncen. Saa kan jeg lige hurtigt tjekke.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:36

Simon S Larsen:

Kopier og send mig URL'en paa annoncen. Saa kan jeg lige hurtigt tjekke.

Tusind tak, men jeg har lige prøvet selv at oprette mig og nu kan jeg se cvrnr. - og har fundet dem på cvr.dk. Så må jeg lige se i vores database på mandag om det er en kunde eller en "snylter" :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Skrevet kl. 20:43

Fint. Under alle omstaendigheder  burde du tjekke angaaende DC (dublicate content). Jeg er ikke sikker paa at en annonce paa Trendsales bliver indekseret af f.eks. Google, men hvis den goer kan dette skabe problemer for din hjemmesides indhold, hvis der altsaa er direkte kopieret produktbeskrivelse. Med hensyn til billedet maa du selv tage stilling til at din ophavsret bliver kraenket, og om du vil goere noget ved det. Trendsales vil helt sikkert lukke annoncen i loebet af et oejeblik, hvis du mener at dette er noedvendigt.

Opret eventuelt en ny traad i kategorien SEO (soegemaskineoptimering) angaaende DC, og dette hurtigst muligt.  

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)