Er der nogen Aminoer der har erfaring med markedsføring der virker i Sverige og Norge? Vi har kørt med vores svenske og norske shops www.mytrendyphone.se og www.mytrendyphone.no i næsten lige så lang tid som den danske dog uden de samme resultater og vi føler ligesom at vi ikke kan komme videre.
Jeg lytter lige med i denne tråd - i håb om at der er nogle, som har nogle gode succeshistorier.
Vi har nemlig også arbejdet et års tid med at markedsføresingelpluss.no og singelplus.se uden det store gennembrud. Det vi prøver at arbejde målrettet med er PR og vi satser på at få noget landsdækkende tv, som vi ved hjalp her i DK - men vi har ikke haft held med det endnu. Lige nu kører vi en Facebook-annonce, som er målrettet alle singlerne i Norge fra 26-60 år... det giver lidt, men ikke voldsomt meget med det minimale budget vi har råd til at bruge på det.
Press2Press beskæftiger sig med de sociale medier kig ind på www.press2press.dk
Jeg tror bestemt vi vil kunne hjælpe dig, hvis du overvejer at prøve Social Marketing. Du skal være meget velkommen til at kontakte mig ;-) Du kan se min email og/eller tlf nr på vores hjemmeside.
Venlig Hilsen
Mathias Christoffersen
Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM
Jeg arbejder for et online marketingsfirma, vi har mange forskellige metoder og måder at få markedsført lige netop jer på, jeg har før prøvet at få fat i den der står for markedsføringen af mytrendyphone i DK, men har aldrig fået lov at komme igennem til personen :) - er det dig?
Vil meget gerne have lov at komme med et tilbud eller uddybe mine ideer, privat til dig, pr mail eller pr tlf.
Jeg kan kontaktes på:
rene@creomedia.dk 66 11 11 13
Så skriv lige en mail til mig, så vil jeg meget gerne uddybe mine ideer - så vi kan finde ud af noget
Jeg kan godt hjælpe dig med noget bannerannoncering på en række svenske sites. Du kan se medierne på følgende link. http://adserving.se/?site=2§ion=4&page=25 Så tag fat i mig, hvis du vil prøve et af de medier.