Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Franchise, højt afkast hvis du kan lidt googleoptimering el. lign.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 16. Apr 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen...

Vi har netop lanceret et enkelt franchisekoncept og søger netop nu interesserede frenchisetagere.

Har du lidt indsigt i Googleoptimering, brug af adwords og lidt generel god indsigt i internettets alsidighed, kan vi måske hjælpe hinanden.

Vi har udviklet en simpel, men effektiv webshop, der sælger stempler. Det lyder måske ikke så spændende, men der er tilstadighed en høj efterspørgsel efter stempler og internettet er tilstadighed ikke udnyttet til fulde.

Kan du gennemføre ca. 100 salg med vores webshop kan du generere en omsætning på ca. 22.800,- ekskl. moms. Din fortjeneste heraf er 25%, hvilket bliver 5.700,- til dig.

Der er ingen omkostninger, vi står for ALT. Vi modtager bestillingen fra nettet, producerer, håndterer, afsender og fakturerer. Desuden står vi for telefonservice og support. Hver måned laver vi en opgørelse over omsætningen og du får 25%.

Vi har i dag en franchiseaftale med www.stempelfabrikken.dk.

Du vil selv kunne vælge domæne, logo osv.. resten tager vi os af... Læs mere på www.onlinestempler.dk 

--Der er intet at tabe, kan du enten optimere et site på nettet, eller sælge stempler ved at ringe dørklokker, så kan du tjene penge på dette. Der er ingen omkostninger, vi tjener penge hvis du kan få folk til at købe stempler på f.eks. stempelland.dk (du vælger selv)... og du tjener penge.

Tilmeldt 16. Apr 09
Skrevet kl. 16:23

Der er umiddelbart ikke den store gennemslagskraft på konceptet... Hvad tænker du når du hører om det? 

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 16:29

Hehehe... jeg tænker: "Stempler?! Hvem fanden køber det efterhånden"... selvfølgelig har vi et par stykker, men det er sku lige lidt for perifært, tangerende kedeligt, til at jeg ville bruge tid på det :-)

Held og lykke!

Med venlig hilsen

Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Tilmeldt 16. Apr 09
Skrevet kl. 16:36

Hej Christian

Jeg kan sagtens følge din tanke.. har reelt set haft den samme tanke og har den til dels også i dag. Salget af stempler er faldet meget som følge af brugen af computere er mere udbredt, men der er en minimumsefterspørgsel som umiddelbart har været konstant de seneste par år. 

Og netop i en branche uden vækst, er konkurrencen ikke så stor, derfor burde det være muligt med lidt veltilrettelagt google-optimering at hente en vis andel af de 2 mio. der trods alt sælges hvert år.

Tanken er, at  man komme ind i branchen uden kendskab til stempler, men udnytte sin viden om optimering på nettet. Det kan rive tæppet væk under de etablerede.

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 16:51

Jeg kan godt følge din markedstanke. Men hvis jeg skal se på hvordan vi bestilte stempler i sin tid, så bestilte vi dem bare sammen med alle de andre kontorartikler vi skulle bruge... nemlig fra en 'kontor-udstyrs-udbyder'... office-something..  :)
Det er så lille en ting, så jeg ville bare smide det med i en bestilling fra en eksisterende leverandør.

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 17:01

Hej Christian, umiddelbart tænkte jeg.. smart nok... for jer. Jo nemmere i gør det for en person at starte en franchise ved jer, jo flere kan man forvente ville falde for det, og derfor skabe mere konkurrence om kunderne, mindre omsætning pr franchise, men optimalt omsætning for jer...

Bare en hurtig tanke, uden at have sat mig 100% ind i konceptet. 

-Karsten

Tilmeldt 16. Apr 09
Skrevet kl. 17:03

Hej igen

Du har ret, det er oftest på denne måde stempler købes, men leveringstiden er som oftest meget lang og du kan ikke selv designe stemplet.

...der ligger en mulighed i at have en dedikeret shopløsning, hvor fokus er på ét produkt og systemet er bygget op omkring produktet og ikke omvendt. Tilgangen er let, enkel og hurtig. Desuden koster det som regel mere at købe stemplerne igennem en kontorforsyningskæde.

:-)

Tilmeldt 16. Apr 09
Skrevet kl. 17:05

Hej Karsten

Din tanke er rigtig, det er de samme kunder der kæmpes om, men jeg tror markedet er stort nok til at mange aktører vil kunne være der samtidig. Om ikke andet, så har jeg en tro på at der sidder nogle gode google-optimeringsfolk derude, der kan gøre det betydeligt bedre end dem der agerer i markedet i dag.

/Mads

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:10

Jeg tænker;

Jeg får 5700,- for at sælge 100 stempler. Dette skal der så betales skat af. Dvs. jeg får 3000 til mig selv.

Ergo tjener jeg 30kr pr. stempel jeg sælger. 

Sætter man det så op imod det faktum, at man for at sælge 100 stempler bliver nød til at lægge en del timer i at lave et site og søgemaskineoptimere det.... Tja, så synes jeg altså ikke tilbuddet er ret interessant længere.

Men det er da uden tvivl en smart løsning for Jer!

Tilmeldt 16. Apr 09
Skrevet kl. 17:21

Hej Rasmus

Ja, det kommer selvfølgelig an på hvor lang tid du skal bruge på at tjene de 5700,- ... Jeg skal ikke kunne sige det, men kan godt se at man bør overveje sit timeforbrug.

/Mads

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)