Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pokerstuen.dk sælges. 1.650 kr. på 2 uger.

Side 5 ud af 10 (99 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

Det her er på ingen måde en anklage. Men hvorfor har du ikke redirected eller slettet domænet martiniversen.com når det er i dit navn, og han skylder dig penge? Og når du siger du har købt det "i sin tid" er du så bare blevet ved med at betale eller hvad?

Er der overhovedet nogle som ved om ham her Martin Iversen er en "Real life person" og er der nogle som evt. kender hans telefonnummer?

- David

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

David K,

 

Jeg prøvede lige, af nysgerrighed at følge dit link til websiteoutlook.dk for at se hvad det var for noget, men siden findes ikke. Er det fordi den er nede i øjeblikket, eller fordi du mente websiteoutlook.com?

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

det er www.websiteoutlook.com men det er skam ikke min side :) og nogle gange er den vidst også nede, har prøvet et par gange hvor man ikke kan komme ind på den..

- David

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Den virker super smart, men har du nogen idé om hvor præcis den er? Har lige tjekket mit firmas egen side, og der står vi har en Daily Ads Revenus på $1.61 - men vi har ingen reklamer på www.memedia.dk?

 

Men jeg vil give dig ret i, at det  virker meget mistænksomt? Også fordi hans side er så simpel, tjek evt om han er ejer af nogen af de domainer han lister op som sider han har lavet? Hvis det kan give ro i sjælen (-:

 

De bedste hilsner

Anders Therkildsen

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Elias Sørensen:

Martin Elnegaard har faktisk taget afstand fra Martin Iversen på http://www.amino.dk/forums/t/57399.aspx

Bare lige til alles information :o)

Ja lige i den tråd - men der manlger lidt konsekvens. Martin Elnegård har ikke lukket for Martiniversen.com -som bliver brugt til salget af Pokerstuen.dk, han (og hans familie) er stadig venner med Martin Iversen på FaceBook

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nemlig det jeg også synes. Det er også derfor jeg stiller spørgsmålet op i min foregående besked.. Synes stadigvæk det er lidt lunkent det her sku.

- David

Fra Odense SV
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg er uddannet tøjmand, og ikke kan det helt store på internettet, og grundet nystartet job har jeg ikke haft tid til dette.

Men det er helt sikker noget der kommer i den nærmeste fremtid!

De mennesker/kontakter jeg har, ved at jeg ligger langt væk fra hvad Hr. Iversen foretager sig af diverse midler.

 

Fra Odense SV
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Min familie er venner med Martin Iversen inde på Facebook?

 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Elnegaard:

Min familie er venner med Martin Iversen inde på Facebook?

 

Vil lige sige til Martin Elnegaards forsvar, at jeg har tjekket hans Facebook, og har da ingen med efternavnet Iversen? Ikke engang Martin Iversen er som ven derinde :)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Side 5 ud af 10 (99 indlæg)