Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger råd og designer til webshop, visitkort, logo, smykkeposer etc. - HASTER

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har foreløbigt benyttet mig af dandomains gratis webshop demo, og har lavet layoutet, tilføjet varer etc., men er ikke tilfreds med resultatet.

Jeg har selv forsøgt at lave webshoppen, selvom jeg ikke er bekendt med mange af funktionerne, og redigeringsprogrammer til at lave layoutet. Men nu hvor jeg ikke har ret meget tid tilbage til at lancere den, søger jeg hjælp til den endelig layout!

Jeg har masser af ideer og har også lavet noget selv, så udgangspunktet kan tages deri.

Mine varer er indiske smykker alt fra ringe til halskæde sæt!

Jeg har også overvejet webshoppen på surftown.dk, da jeg hørt den skulle være god og billigere end dandomain. Men jeg er i tvivl, så I må endelig anbefale en billigere eller bedre løsning end dandomain. Da jeg er studerende, er det noget jeg skal have kørende i fritiden, derfor søger jeg heller ikke noget stort til at starte med. Så jo billigere tilbuddet fra dig er, jo mere interesseret vil jeg være.

Jeg også tilbud på visitkort, flyers (A6), klistermærke med tryk af firmanavn (ca. 50 til at starte med). Jeg er også her igang med at udarbejde et ex på hvordan det skal se ud og tekst til flyers, men kunne også her tænke mig at få hjælp til layout.

Derudover søger jeg også et tilbud på smykkeposer, som jeg skal bruge i forbindelse med homeparties.

Du kan skrive til mig på min email: binishrathore@gmail.com

Hvis du skal bruge yderligere information, eller noget du gerne vil have uddybet må du endelig skrive til mig ;-)

Hilsen Binish

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 13:58

Hej

Kan hjælpe dig med Webshoppen, send en mail til krii08@hotmail.com så finder vi ud af noget :)

MvH Kristoffer

Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:15

Ja og jeg vil da gerne komme med bud på logo, visitkort og hvad der ellers skal bruges - du kan se lidt om mig på www.kidletter.dk - smid mig en mail, så kan vi tage den der fra.

Martin Hemdrup

kidletter graphic design
www.kidletter.dk

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 14:40
Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 14:47

Hej

Hvis du ønsker en komplet løsning, med grafisk identitet der går igen igennem alle dine kontaktflader (visitkkort, webshop, brevpapir, flyer, in-store materiale) så kan vi måske hjælpe. 

TraceMedia er et medie- & strategi bureau hvor vi altid tænker i koncepter, og hvordan du får mest muligt ud af dine hårdt tjente kroner. Det gør ikke noget at du er studerende og måske ikke har alverdens midler at flytte rundt med, hvis vi tror på ideen og din forretning, finder vi helt sikkert ud af noget. :)

Skriv til Karsten {a} tracemedia.eu

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 21:22

Vi har en shop med standard design til 89kr x moms pr måned.

Ønsker du et UNIKT webshop design så laver vi også dette til super priser

Skriv til mig på Thomas@aboutweb.dk så finder vi nok ud af noget

Mvh Thomas

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 10:57

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med al den identitetsmateriale, du skal have lavet. Også smykkeposen. Det lyder som en superfed opgave!

Jeg er selv også studerende og har 2 år på bagen og to år igen før jeg er færdiguddannet mediegrafiker. Jeg har mit eget momsregistrerede firma: Line of Design, og du kan se noget af det jeg har lavet indenfor bl.a. logodesign på min hjemmeside.
http://www.lineofdesign.dk/index.php?page=paperline

Ellers vil jeg nu anbefale, at du bruger et professionelt bureau til din webshop, og siden du allerede kender til dandomains system, så vil jeg kraftigt anbefale dig at benytte Wølund og Wraae: http://www.ehandelsbureauet.dk/

De sælger e-handelsløsninger i bl.a. Dandomain. De laver flotte hjemmesider og de kan prale af gode salgstal for de hjemmesider, de laver.

Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:31

Tak for de mange henvendelser :). Jeg har nu besvaret alle emails og har fundet folk til at hjælpe mig med webshoppen, visitkort og flyers.

God weekend!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)