Hej! Jeg har foreløbigt benyttet mig af dandomains gratis webshop demo, og har lavet layoutet, tilføjet varer etc., men er ikke tilfreds med resultatet. Jeg har selv forsøgt at lave webshoppen, selvom jeg ikke er bekendt med mange af funktionerne, og redigeringsprogrammer til at lave layoutet. Men nu hvor jeg ikke har ret meget tid tilbage til at lancere den, søger jeg hjælp til den endelig layout! Jeg har masser af ideer og har også lavet noget selv, så udgangspunktet kan tages deri. Mine varer er indiske smykker alt fra ringe til halskæde sæt! Jeg har også overvejet webshoppen på surftown.dk, da jeg hørt den skulle være god og billigere end dandomain. Men jeg er i tvivl, så I må endelig anbefale en billigere eller bedre løsning end dandomain. Da jeg er studerende, er det noget jeg skal have kørende i fritiden, derfor søger jeg heller ikke noget stort til at starte med. Så jo billigere tilbuddet fra dig er, jo mere interesseret vil jeg være. Jeg også tilbud på visitkort, flyers (A6), klistermærke med tryk af firmanavn (ca. 50 til at starte med). Jeg er også her igang med at udarbejde et ex på hvordan det skal se ud og tekst til flyers, men kunne også her tænke mig at få hjælp til layout. Derudover søger jeg også et tilbud på smykkeposer, som jeg skal bruge i forbindelse med homeparties. Du kan skrive til mig på min email: binishrathore@gmail.com Hvis du skal bruge yderligere information, eller noget du gerne vil have uddybet må du endelig skrive til mig ;-) Hilsen Binish
|
Hej
Kan hjælpe dig med Webshoppen, send en mail til krii08@hotmail.com så finder vi ud af noget :)
MvH Kristoffer