Hej Aminoer, Hvem er med på en omgang linkbytte mellem os der har blogs? Bare skyd løs - det koster ingenting |
Hej.
Kunne sagtens være interesseret.
Min blog er martinelnegaard.com
Bare iorden. Hvor kommer linket til at ligge? |
Under Blogroll i højre side. Kommer der mange ind, er jeg nok nødt til at lave kategorier. Men hvad vil du forresten kaldes - Martin Elnegaard eller Spar Penge..? Eller Familieøkonomi? |
Okay. Spar penge :) Hvad med dig? |
Uniquebook :-) Mon vi er de eneste aminoer i aften? De ser vel alle Titanic... |
Okay. Har smidt dit link ind, men det vises ikke. Tror at det er noget med designet, så skifter lige engang imorgen, hvis jeg husker det. Der er dømt havearbejde imorgen :) Men ellers skriv lige en PM Mvh Martin Elnegaard |
Hej Martin & Simona Er klar på lidt linkbytte laver en kategori i højre side på min blog med jeres blog: http://www.kimkampp.com/blog
|
Hejsa Nu er f.eks. Google ikke vild med bevidst linkbytning, så måske ikke smart at aftale dette online ;-) Hvis I linker sådan, at blogA linker til blogB, samt blogB linker til blogA, så har det ingen værdi i forhold til bedre placering i søgeresultatet i f.eks. Google. God påske :-) |