Hej Nikolaj, Jamen tillykke med fødselsdagen! Med venlig hilsen Tommy
|
Jeg er netop vendt hjem fra en dejlig påskeferie i Lisabon, og skulle lige se hvad der skete på Amino. Jeg læste så mogens' indlæg, og fik hurtigt en bitter smag i munden. Jeg startede selv ud som 16 årig, og Amino har været en stor hjælp. Og jeg har da også selv kunne hjælpe folk der var ældre og mere erfarne end jeg selv på specifikke emner som jeg har kendskab til.
Nå, men til at fordøje den ulækre smag måtte jeg sætte lidt god musik på og så ellers gå i gang med at læse indlæg. Og man smiler jo kun mere og mere desto mere man læser. Godt at se at den genrelle holdning her er som jeg forventede. Skønt at med friske mennesker som tror på ungdommen, og ikke hænger i den der "du kan absolut ikke tænke selvstændigt før end du er fyldt 18 år".
Mogens: Jeg vil holde mig fra spydigheder om våde vare ved påskebordet, og hvad der nu ellers kunne være passende, og så i stedet give et helt konkret svar på dit indlæg. Der er i mine øjne intet problem i at unge under 18 læser og for den sags skyld svarer på et hvilket som helst indlæg her på Amino. Skal du bruge et svar på noget vigtigt juridisk skal du ikke tage et svar i et online forum som "den endegyldige lov", om det så kommer fra en på 60, 30 eller 12. Jo mindre det selvfølgelig er veldokumenteret. Det kunne jo godt tænkes at en på 12 kunne google sig frem til noget du selv havde overset, og i så fald syntes jeg da at du skal være taknemmelig. Der er heldigvis også nogle rigtig dygtige folk osm læser med i debatterne, og er gode til at påpege hvis nogen skulle være på vildspor eller sige noget forkert.
Det er et eller andet sted en del af ethvert godt offentligt forum - at der kan ske misforståelser osv - og at der bare er nogle imellem som lukker l#*t ud gang på gang. Man lærer hurtigt hvem der er bedst til det, og med det en indlæg du her har skrevet tror jeg at mange nok vil have svært ved at tage de ting du i fremtiden skriver seriøst - om du så er 20, 30 eller 87. :)
Fortsat god nat allesammen.