Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram på Server

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 12. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg mangler et godt regnskabsprogram som kan bruges i netværk (3 brugere) til en overkommelig pris. Jeg har fundet dette, hvor det ser ud til, at man får utroligt meget for pengene,

http://www.ossoft.dk/

Er der nogen der kender det og har erfaring med det?
Det kan desværre kun hentes som demo i en enkeltbruger version, så det ville være rart med andres erfaringer.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 11:29

Må jeg have lov til at abefale Admind Office i stedet?

Det er også et client/server system, men i stedet for at have det installeret hos dig selv på egen server, så ligger det hos en webhost. Det betyder at du har adgang fra kontoret, men også hjemmefra. Og du kan lade din bogholder/revisor få adgang, hvis du vil.

Du betaler 395,- om måneden, og får gratis support i kontraktens levetid, du skal ikke tænke på vedligeholdelse eller backup. Går din maskine ned, kan du være kørende på en ny maskine efter 10 minutter. Du kan få oprettet flere brugere uden ekstra omkostninger, og du kan splitte dit rengskab op i tre afdelinger for samme pris.
Oprettelse af database, kontoplan osv. koster 1000 kr, for 2500 får du yderligere tilpasset din fakturaopsætning, rapporter og hvad du nu ønsker samt op til 2 timers personlig undervisning.

Vi bruger det selv, sidder to mand på kontoret med det, skriver fakturaerne i marken efter endt besøg hos kunden samtidig med at vores eksterne bogholder afstemmer banken!

Se mere på www.admind.dk eller ring til os på 70701800 - efter påske naturligvis! Smile 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:38

Kan varmt anbefale e-conomic.dk.

Her skal du ikke selv bøvle med at have din egen server da det er et hosted system der kører via browseren.

Jeg bruger det selv til to selskaber  og da jeg er en spasser til det med økonomi har min revisor også adgang Smile

Tilmeldt 12. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:45

Tak for svar.

Kan e-conomic klare lagerstyring med serienumre?

Jeg bryder mig heller ikke så meget om en fast månedlig ydelse, jeg foretrækker en engangsudgift en gang for alle.

Mvh. BirtheR

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Skrevet kl. 11:51

Admind Office kan klare lagerstyring med serienumre...

Og de kan håndteres ved hjælp af scanner, en kæmpe fordel hvis du har mange produkter. Hvis du har butik, skal jeg nok lige gøre opmærksom på, at der også findes en Admind Retail der kan tilkobles skuffe og bonprinter. Den bogfører automatisk alle salg i Admind Office, som følger med gratis. Og det koster også kun 395 kr om måneden.

Jeg forstår din skepsis overfor faste månedlige ydelser, men spørgsmålet er vel i sidste ende, hvor du får mest for pengene?

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 23:14

Jeg bruger da Summa Summarum på min server. Sådan at forstå at filerne ligger på serveren, hvorefter jeg blot skal have programmet på de enkelte maskiner jeg bruger.  Så kører det.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 23:43

BirtheR:

Kan e-conomic klare lagerstyring med serienumre?

Jeg bryder mig heller ikke så meget om en fast månedlig ydelse, jeg foretrækker en engangsudgift en gang for alle.

Jeg sælger selv service ydelser, så jeg ved ikke så meget om lagerstyring i systemet, men prøv at kontakte dem

Med hensyn til den månedlige ydelse, så forstår jeg din betragning, men husk at du slipper for at købe og drive din egen server. Du slipper for at tage backup til et sikkert sted. Du kan tilgå systemet fra alle computere også når du er på ferie og ikke har gidet at tage din bærbare med.

Du slipper også for at tilkalde din 16 årige fætter som er lidt it kyndig når du skal opgradere til den nyeste version Wink

Alt i alt foretrækker jeg ikke at skulle tænke på dette. Det er iøvrigt af samme grund at vi bruger GMail som vores mail system i virksomheden. Aldrig mere MS Exchange...

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Skrevet kl. 08:24

Skattekonsulenterne:

Jeg bruger da Summa Summarum på min server. Sådan at forstå at filerne ligger på serveren, hvorefter jeg blot skal have programmet på de enkelte maskiner jeg bruger.  Så kører det.

Men Summa ER ikker og bliver aldrig et flerbruger-system (ifølge programmøren). Du kan godt tilgå det fra flere maskiner, men du kan ikke arbejde flere brugere i samme regnskab på samme tid - ikke uden at løbe en GEVALDIG risiko for datafejl. Hvis det er på den måde du bruger det, så gambler du altså meget med dine regnskabsdata...

- og det er væsentligt da trådstarter netop ønsker at være tre brugere på systemet.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 08:54

Omkring hele problemstillingen med at eje eller leje - så syntes jeg du skal høre Thorborgs cast han har lavet præcis om hvorvidt om det overhovedet kan betale sig at købe?

Er det bedre at eje end at leje

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:09

Nej....Summa er godt nok rimelig billigt, men absolut ikke noget flerbrugersystem.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)