Hej Aminoer :-) Jeg sidder her med en drøm, et købe en Audi TT når jeg fylder 20 :) Jeg ved godt at det er en syg drøm, men jeg elsker den bil, og det er godt at have noget at gå efter :D Så jeg leder efter noget, på nettet jeg kan tjene rigtig gode penge på. Jeg er lige 17. Jeg har et par muligheder men jeg har lidt svært ved at vælge hvilken vej jeg skal gå: 1. Lave hjemmesider for folk. Har allerede tjent nogle tusinde kroner på dette. www.dorphern.dk for at se mere. 2. Azurchat.dk - En 3dchat jeg har lavet, folk kan rigtig godt lide den, så hvis jeg satte mere tid af til den, lagde en smule brugerbetaling ind kunne det måske gå? 3. Lave en helt ny hjemmeside. Jeg går rundt med 1 milion ideer oppe i hovedet, og det er faktisk ret irriterende ikke at kunne leve dem ud, mht at lave dem. Men hvad er godt at satse på? Skulle jeg lave et browser baseret MMORPG i stil med travian.dk, med et brugerbetalings system? eller skulle jeg gå den anden vej og lave en service for folk? som facebook, twitter osv?
Nogen personlig erfaring? andet? :-) På forhånd tak :)
|
Jeg ville nok vælge en kombination af 1 og 3, idet at hvis dine ideer ikke rigtig lykkes, vil du altid kunne tjene penge på at lave hjemmesider, men det er stadig en god ide at prøve at få sine ideer ud!