Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer søges hurtigst muligt til nem opgave

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i fuld gang med at gøre klar til en re-lancering af Min-mave og i den forbindelse skal jeg bruge nogle billeder til min navneguide.

Jeg skal bruge et billede til hvert bogstav i det danske alfabet. Altså fra A - Å

Alle billederne skal have højde/bredde forhold 3x4 (f.eks. 300x400 pixel)

Jeg skal bruge alfabetet

A - Å i drengefarver

og

A - Å i pigefarver.

I alt skal jeg altså bruge 58 billeder med et bogstav på hver Smile (hvis jeg har regnet rigtig)

Er der nogen der er friske på opgaven, så skrive til admin@min-mave.dk og kom med et tilbud på hvad det vil koste at få lavet

Jeg glæder mig til at høre fra dig Big Smile

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:51

29 bogstaver skal der stå?

Husk at få det leveret vectoriseret - så kan du altid arbejde videre med dem :)

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 11:55

Prøv Standout Design. www.standoutdesign.dk

De er meget populære på Amino.

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:11

Hej Birgit,

Jeg har sendt dig et tilbud :)

Med venlig hilsen

Tommy Nitz

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 14:49

Hej Birgit

Jeg har også sendt dig et tilbud pr. mail.

Mvh
Brian Jørgensen
ComputerLab.dk

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 14:49

Ronni -> du glemmer W :).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:52

Mail sendt Big Smile

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Skrevet kl. 21:15

Kære alle

Det er første gang jeg søger en freelance til en opgave på denne her måde, så bær over med mig, jeg aner ikke hvordan man normalt gør tingene :)

Der er indtil flere designere der har budt ind på opgaven, og I skulle alle gerne have modtaget en mail fra mig eller en privat besked (dem der valgte denne kontaktmetode)

Jeg har bedt alle desingnere om at vende tilbage med et bogstav til hver kateogori (dreng/pige) så jeg kan se hvilket form for bogstav jeg køber. For mig handler det om at finde det rigtige bogstav-sæt til Min-mave end at tage det billigste tilbud.

Udover de to bogstaver ønsker jeg selvfølgelig også et tilbud på hele opgaven (2 x alfabet)

Jeg udvælger designeren der får opgaven på tirsdag d. 14 april kl. 15 - så skulle alle have fået en fair chance for at levere deres forslag samt tilbud.

Er der andre som ønsker at byde ind på opgaven, så er I meget velkomne til at sende jeres forslag på bogstav og tilbud til admin@min-mave.dk

Du har som sagt frie hænder bortset fra de ting jeg allerede har nævnt og hvor meget du "pynter" bogstaver eller baggrund er helt op til dig - Du sender blot to flotte bogstaver sammen med dit tilbud for 2 x alfabeter også tager vi den derfra.

Ha`en dejlig weekend og påske :)

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Skrevet kl. 21:49

Og hvis designeren der får opgaven ønsker det vil jeg gerne skrive hvem den dygtige person er samt offentliggøre bogstavet jeg faldt for.

Om personen ønsker at afsløre opgavens pris er helt op til vedkommende.

Rigtig god arbedjslyst for dem der beslutter sig for at kaste sig ud i opgaven  Big Smile Jeg glæder mig meget til at se de bogstaver I får kreeret og høre hvilket tilbud I kan give mig for den samlede opgave

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:52

Birgit - Min-mave.dk:

Og hvis designeren der får opgaven ønsker det vil jeg gerne skrive hvem den dygtige person er samt offentliggøre bogstavet jeg faldt for.

Om personen ønsker at afsløre opgavens pris er helt op til vedkommende.

Rigtig god arbedjslyst for dem der beslutter sig for at kaste sig ud i opgaven  Big Smile Jeg glæder mig meget til at se de bogstaver I får kreeret og høre hvilket tilbud I kan give mig for den samlede opgave

Hej Birgit,

Jeg vil gerne væde med du ikke kommer af med noget for det, men nu må vi se Cool

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)