|
Giv mig hans IP så klarer jeg resten ;-)
Hehe...
|
Såfremt mine børn havde haft valget havde de sikkert valgt dig Flemming. ... Men det er ikke tilfældet. De er født ind i synden. Det er pænt af dig at bekymre dig for mine børns ve og vel. - men det ændrer ikke rigitg ved substansen af tråden vel. Der var ikke noget gratis, der var ingen referencer, og værst af alt der var ingen kompetencer... Og Flemming... Stay scared... Det er Amino... Der kommer helt sikkert mindst to øksemorderere efter dig nu! |
Slet det her emne. |
Du er dygtig... Jeg tror du har ret. - På den nye tråd skal jeg nok tie stille! Og undskyld også til stifteren. Initialindlægget var sobert og godt. True iværksætterånd - rock on! |
Amino er et sted hvor man skal opfører sig ordentligt ´så meget har jeg da lært, så ingen overraskelse her over at folk reagerer på dig. |
Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!
Hvis alle skal kunne fremvise referencer for at komme frem i verden, bliver det jo lidt svært.. Glæder mig da i hvert fald til at se et udkast fra Christoffer.
|
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
DESVÆRRE IKKE FLERE LOGOER I ET STYKKE TID! SELVFØLGELIG FÅR ALLE DER HAR SENDT EN MAIL ET LOGO ELLER DEM JEG KAN NÅ AT LAVE! Lover IKKE at jeg kan nå at lave logoer til jer alle! Mange tak for alle de tilbud! Har fået 12 stk. på en dag. Meget overvældende! Jeg skriver videre over mail! Tak! - - - - Og til tryharder, jeg orker simpelthen ikke at diskutere med dig, man kommer tydeligvis ingen vegne. Ved ikke rigtig hvordan jeg skal forholde mig til det. Da jeg så det her til morges ødelagde det faktisk mit humør Grunden til at jeg laver dette "gratis stunt" er jo netop for at få referencer til min liste og for at hjælpe folk. Jeg har en masse overskud i hverdagen. Og jeg kan ikke se at der er nogen grund til at det skal gå til spilde. Jeg tror det er bedst hvis vi og jeg bare vælger at ignorere tryharder og hans mærkelige indlæg. |
Sådan Christoffer. Tillykke, og held og lykke. -Karsten |