Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis logo! Ingen betaling!

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tryharder:

Ja det er vildt groft det der foregår her... Hvis unge under 18 læste med ville vi sikkert hulke os selv ihjel givet at de kunne have set set SAW en million eller noget andet.

Good Luck mongolide tåber - Aminoejeren kan sikkert spore mig. Får I en betalende kunde giver jeg en kasse bajere! Tyske uden pant

Kære ven, med det sprogbrug, så er det sidste jeg har lyst til at "spore" dig.
Er du rar at falde lidt til ro og opføre dig ordentligt?

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:21
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Giv mig hans IP så klarer jeg resten ;-)

Hehe...

Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 22:36

Såfremt mine børn havde haft valget havde de sikkert valgt dig Flemming. ...  Men det er ikke tilfældet. De er født ind i synden.

Det er pænt af dig at bekymre dig for mine børns ve og vel. - men det ændrer ikke rigitg ved substansen af tråden vel. Der var ikke noget gratis, der var ingen referencer, og værst af alt der var ingen kompetencer...

Og Flemming... Stay scared... Det er Amino... Der kommer helt sikkert mindst to øksemorderere efter dig nu!

Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 22:38

Ay ay Cap!

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 22:43

Slet det her emne.
Bloker Tryharder

Skriv en privat besked til ChristofferOe om at lave denne tråd igen.

Det hjælper tilsynladende ikke noget at snakke med tryharder, det lader til at det bare er ballade han er ude efter. Dvs at hver gang man siger noget til ham, får han en glæde i at få noget "undertrykt" vrede ud via dette emne.

Mvh. The self taught psychiatrist.

Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 22:54

Du er dygtig... Jeg tror du har ret. - På den nye tråd skal jeg nok tie stille! Og undskyld også til stifteren. Initialindlægget var sobert og godt. True iværksætterånd - rock on!

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 23:37

Amino er et sted hvor man skal opfører sig ordentligt ´så meget har jeg da lært, så ingen overraskelse her over at folk reagerer på dig.

Christoffer, få smidt nogle referancer op :) ellers et fint tilbud.

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:46

Hvis alle skal kunne fremvise referencer for at komme frem i verden, bliver det jo lidt svært.. Wink
Det er svært at være ny i en branche og samtidigt kunne fremvise en lang og solid referenceliste.

Glæder mig da i hvert fald til at se et udkast fra Christoffer.

Vh.
Nielco

www.nielco.dk

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 10:16

DESVÆRRE IKKE FLERE LOGOER I ET STYKKE TID! SELVFØLGELIG FÅR ALLE DER HAR SENDT EN MAIL ET LOGO ELLER DEM JEG KAN NÅ AT LAVE! Lover IKKE at jeg kan nå at lave logoer til jer alle!

Mange tak for alle de tilbud! Har fået 12 stk. på en dag. Meget overvældende! Jeg skriver videre over mail! Tak!

- - - -

Og til tryharder, jeg orker simpelthen ikke at diskutere med dig, man kommer tydeligvis ingen vegne. Ved ikke rigtig hvordan jeg skal forholde mig til det. Da jeg så det her til morges ødelagde det faktisk mit humør Sad. At nogen kan tilsvine andre på en sådan måde og så bagefter undskylde? Tsk. Tsk. Hvis det er den tone der er normal herinde på amino så skal I nok ikke regne med at få mig at se igen. Det gider jeg simpelthen ikke stå model til.

Grunden til at jeg laver dette "gratis stunt" er jo netop for at få referencer til min liste og for at hjælpe folk. Jeg har en masse overskud i hverdagen. Og jeg kan ikke se at der er nogen grund til at det skal gå til spilde. Jeg tror det er bedst hvis vi og jeg bare vælger at ignorere tryharder og hans mærkelige indlæg.

Feedbag.dk - Live support.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 10:18

Sådan Christoffer. 

Tillykke, og held og lykke. 

-Karsten

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)