Gratis logo! Ingen betaling!
Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Christoffer Hansen
Skrevet
10-04-2009 kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hej! På opfordring fra en anden meget flink ung iværksætter har jeg valgt at give dig dette tilbud læs mere her:
Mit navn er Christoffer Øhlenschlæger Hansen, jeg har lige startet en hel ny virksomhed der hedder: Christofferoe.com så det vil jeg gerne fejre med dig! Den måde vi fejre det på er at: Jeg laver gerne et gratis logo til dig og din virksomhed!
Helt uden betaling!
Kontakt mig på denne mail så finder vi ud af noget: tilbud@christofferoe.com !
Mange tak! Og selv tak!
Svar
Feedbag.dk - Live support.
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Flemming
Skrevet
10-04-2009 kl. 20:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hej Joachim,
Dette tilbud er da reelt nok?
Han laver et helt gratis logo og for mig at se uden krav om modydelser, så hvori består brøden?
Med venlig hilsen
Flemming
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Ja, det er rigtig nok. Jeg tror bare ikke forfatteren af indlægget er helt enig med dig, jf. det her indlæg , som han skrev tidligere. Men såfremt jeg kan få et helt gratis logo uden nogen forpligtelser, så tager jeg gerne mit indlæg i mig igen.
Svar
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Flemming
Skrevet
10-04-2009 kl. 20:19
Svar
Hej Joachim,
Du kommer nok til at tage den i dig igen. Det var netop et indlæg i den anden tråd , der gav anledning til dette tilbud.
Så jeg synes, at han har lyttet til kritikken og taget den til sig - og nu fortjener en fair chance. Alle begår fejl og fortjener en chance til.
Med venlig hilsen
Flemming
Svar
Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Karsten Lund
Skrevet
10-04-2009 kl. 20:22
Svar
Hej Joachim,
Du kommer nok til at tage den i dig igen. Det var netop et indlæg i den anden tråd, der gav anledning til dette tilbud.
Så jeg synes, at han har lyttet til kritikken og taget den til sig - og nu fortjener en fair chance. Alle begår fejl og fortjener en chance til.
Med venlig hilsen
Flemming
Helt enig :)
Svar
Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Jimmy Olsen
Skrevet
10-04-2009 kl. 20:22
Svar
Ville faktisk lytte efter Flemming, det kunne jo være han var
din næste kunde
Svar
Tilmeldt 21. Feb 07
Tryharder
Skrevet
10-04-2009 kl. 20:35
Svar
Hola man,
jeg er ked af det... jeg er ved at putte børn og kommenterer lige.
A: Din Hjemmeside er talentløs
B: Du har ingen kunder
C: Dine markedsføringsslogans er ikke alene stupide og ulovlige men ligeledes så tåbelige at udtrykket stupide ikke indfanger dem.
D: Du vil ikke lave forretning men tage folk i røveren - fair nok. Næste gang skal du nok overveje at skjule dine hensigter
Svar
Tilmeldt 1. Sep 08
Simonpro
Skrevet
10-04-2009 kl. 20:38
Svar
Hola man,
jeg er ked af det... jeg er ved at putte børn og kommenterer lige.
A: Din Hjemmeside er talentløs
B: Du har ingen kunder
C: Dine markedsføringsslogans er ikke alene stupide og ulovlige men ligeledes så tåbelige at udtrykket stupide ikke indfanger dem.
D: Du vil ikke lave forretning men tage folk i røveren - fair nok. Næste gang skal du nok overveje at skjule dine hensigter
Jeg ved ikke engang hvad jeg skal sige om sådan et indlæg?
Svar
Tilmeldt 21. Feb 07
Tryharder
Skrevet
10-04-2009 kl. 20:46
Svar
Du kan evt. tage udganspunkt i ikke at kommentere... menøh du kan selvfølgelige også finde det fint at hævde du laver noget gratis dersom det ikke er tilfældet... eller sælge sand I Sahara - sidstnævnte er nok easy bucks i sammenligning med din makkers tilbud!
Svar