*Klapper*! Utroligt så dygtig du er til at ødelægge andres tilbud. Den her tråd er jo ikke til for at tilsvine andres tilbud men for at tilbyde virksomheder den hjælp de har brug for!
For det første så har jeg vel ret til selv at bestemme om det er et forretningsprincip for min virksomhed. For det andet havde jeg ikke tænkt mig at sætte logoer på reference-listen uden tilladelse fra virksomheden der bad om at få et udkast. For det tredje er der intet galt i mine forretningsmetoder, og logoet er jo gratis hvis man ikke ønsker at bruge det så på den måde er det ikke forkert det der står i overskriften. For det fjerde er det eneste der er en ommer dit indlæg.
Hvis du ikke er interesseret kan du bare lade være med at skrive, TAK!
- Christoffer
Christoffer, jeg tror du læser for meget i hvad jeg skriver. Jeg skriver det her fordi jeg er passioneret omkring kommunikation, og hvad end du er enig med mig eller ej, må du til en hvis grad give mig ret. Du tilbyder ikke gratis logo, men gratis logo-udkast, og derfor er din titel ikke korrekt (hvis man skal gå i små sko).
I sidste ende kan jeg være bedøvende ligeglad, men det eneste jeg gør, er at give dig nogle råd, som kan egentlig kan hjælpe dig komme igang med din forretning, og ikke ødelægge den. Jeg synes faktisk du bevæger dig i den retning, og derfor gav jeg min mening, og om du lytter til den er op til dig. Jeg kan ikke tvinge dig til at forstå hvad du gør kan lede til kæmpe misforståelser og give din forretning et dårligt ry. Jeg er sikker på du er god til at lave logoer, og firmaerne er villige til at betale for de logoer når de først har set dem, det er ikke det jeg sætter spørgsmålstegn ved.
- Og nej, det er et forum hvor du har oprettet en debat - Godt nok om et tilbud, men ønsker du ikke en debat omkring dit tilbud, skal du lade være med at skrive dit tilbud. Jeg gør ikke det her for at skade din forretning. Jeg er sikker på mange deler min opfattelse og meninger, men de gider bare ikke skrive fordi de synes du må sejle din egen sø på det område...
Så hvis du synes mit indlæg er en ommer, så står det for din egen regning... ikke min.
-Karsten