Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fight night: Flemming vs. RevisorOlsen ! ;)

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Stjålet et logo? Forstår dig ikke? Hvad mener du?

Og på hvilken måde er det en ommer? Er det fordi at der er en masse mennesker der har ødelagt mit fuldstændig troværdige indlæg?

- Christoffer

Feedbag.dk - Live support.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:50

ChristofferOe:

Ps. 

Sjov måde du har når du skal redde dig ud af en dårlig situation. Snakke udenom.

Hov, opdagede lige denne her. Var den rettet mod mig?

Mvh Flemming

Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Skrevet kl. 19:51

Nej Surprise.

Hør nu her drenge og de gamle ! Nu opretter jeg en ny tråd så ikke spam den, skriv her hvis der er noget! Tak!

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:53

ChristofferOe:

Nej Surprise.

Hvem så? Han var den eneste du skrev med Tongue Tied ?

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 19:55

Det var en god ideIdea

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:57

RevisorOlsen:
Tror ikke engang Flemming kunne snakke sig ud af den

Olsen for h..... ikke udfordrer en mand der lever på Amino i døgndrift.......Big Smile

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 19:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

ChristofferOe:

*Klapper*! Utroligt så dygtig du er til at ødelægge andres tilbud. Den her tråd er jo ikke til for at tilsvine andres tilbud men for at tilbyde virksomheder den hjælp de har brug for!

For det første så har jeg vel ret til selv at bestemme om det er et forretningsprincip for min virksomhed. For det andet havde jeg ikke tænkt mig at sætte logoer på reference-listen uden tilladelse fra virksomheden der bad om at få et udkast. For det tredje er der intet galt i mine forretningsmetoder, og logoet er jo gratis hvis man ikke ønsker at bruge det så på den måde er det ikke forkert det der står i overskriften. For det fjerde er det eneste der er en ommer dit indlæg.

Hvis du ikke er interesseret kan du bare lade være med at skrive, TAK!

- Christoffer

Christoffer, jeg tror du læser for meget i hvad jeg skriver. Jeg skriver det her fordi jeg er passioneret omkring kommunikation, og hvad end du er enig med mig eller ej, må du til en hvis grad give mig ret. Du tilbyder ikke gratis logo, men gratis logo-udkast, og derfor er din titel ikke korrekt (hvis man skal gå i små sko). 

I sidste ende kan jeg være bedøvende ligeglad, men det eneste jeg gør, er at give dig nogle råd, som kan egentlig kan hjælpe dig komme igang med din forretning, og ikke ødelægge den. Jeg synes faktisk du bevæger dig i den retning, og derfor gav jeg min mening, og om du lytter til den er op til dig. Jeg kan ikke tvinge dig til at forstå hvad du gør kan lede til kæmpe misforståelser og give din forretning et dårligt ry. Jeg er sikker på du er god til at lave logoer, og firmaerne er villige til at betale for de logoer når de først har set dem, det er ikke det jeg sætter spørgsmålstegn ved. 

- Og nej, det er et forum hvor du har oprettet en debat - Godt nok om et tilbud, men ønsker du ikke en debat omkring dit tilbud, skal du lade være med at skrive dit tilbud. Jeg gør ikke det her for at skade din forretning. Jeg er sikker på mange deler min opfattelse og meninger, men de gider bare ikke skrive fordi de synes du må sejle din egen sø på det område...

Så hvis du synes mit indlæg er en ommer, så står det for din egen regning... ikke min. 

-Karsten

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 20:00

Klovn:

RevisorOlsen:

Olsen for h..... ikke udfordrer en mand der lever på Amino i døgndrift.......Big Smile

Ha ha!

Ja, jeg vil altså ikke ønske for nogen af jer, at I skal tilbringe helligdagene med bihulebetændelse ligesom jeg. Det giver anledning til alt for megen aktivitet på Amino! Devil

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 20:02

Klovn:

RevisorOlsen:

Hi hi skal nok styre mig, det var nu ment som et komplimentWink

Går stadig og fedtgriner af din Paypal. Stakkels bogholder.Geeked

Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Skrevet kl. 20:04

Heh, i det mindste har jeg da skabt en god debat Big Smile.

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)