Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.press2press.dk ønsker lidt feedback

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 12:54

Man savner nogle cases synes jeg, og det er måske også fordi I ikke har haft nogle kunder, men så bliver I nødt til at lave noget gratis for folk, så I får lidt credit der. Og i samme boldgade ligger jeres "Det siger kunderne - Vi har ikke haft nogen kunder endnu". Det tror jeg ikke øger jeres salg af jeres produkter ;-)

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 13:12
  • Der er JPEG artifacts i jeres logo, det ser uprofessionelt ud
  • Det staves referencer og ikke referancer - der er flere stave og grammatik fejl, kør stavekontrol og få en person der er supergod til dansk til at kigge siden igennem for fejl.
  • Synes ikke den lilla baggrund passer så godt ind i designet - prøv evt. at finde nogle farver der passer sammen og lad dem gå igen i hele designet - brug evt. http://colorschemedesigner.com/

Vh

Martin

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 13:15

Hej Reed. 

Jeg synes at det er et godt initiativ i har gang i, der er altid brug for folk der tør sætte nichebureauer i vandet. Når det er sagt synes jeg i har ret langt til målet. 

I kunne godt bruge at sætte jer ned nogle timer og braine omkring jeres målsætning. Jeg har altid haft den holdning at hvis du har noget at sige, skal du altså sige det ordentligt ellers skal det ikke siges. Med det mener jeg at jeres målsætning er ret rodet formuleret og indeholder en anelse farvet holdning. Ydermere synes jeg i vakler lidt ved at sige i er specielle fordi i altid yder 10% mere end i bliver bedt om. 

Lad os lige bryde det ned i kommunikationsbidder. 

1. I synes åbenbart ikke at alle altid yder det som de bliver bedt om (i snakker også lidt længere nede omkring at i ikke aflevere halvdelen af et arbejde - Dette bliver så yderligere styrket. --- Men i har ikke på overfladen nogen som helst erfaring med dette. 
  2. I nævner selv 10%, hvilket i tal er lavt... Husker i Toyota med de 112%, hvorfor tror i at de ikke sagde 12% extra? --- Fordi 112%, foruden at være umuligt, også er et -HØJT- tal, mens 10% er et lavt rangeret tal i procent øjemed. Med andre ord, siger i at i KUN yder 10% mere end i bliver bedt om - BAD COMMUNICATION

Det er med en missionserklæring er som en anbefaling fra en arbejdsgiver... den må ALDRIG være negativt ladet, og heller ikke pege fingre... Hvis i ikke har andet at fortælle hvad der er godt ved jer, end at sige hvad der er dårligt ved andre, så har i reelt ikke rigtigt noget at sige...

Og så synes jeg også at i skal udelade "refferencer" indtil i reelt har nogle refferencer...

-Karsten

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 13:35

1000 gange tak for jeres feedback, det bliver nu overvejet kraftigt!
Al feedback ser jeg KUN positivt, fordi det kan hjælpe os til en bedre kommunikation for vores kunder.
Det er første gang jeg sætter noget i vandet som dette projekt, så har ingen reel viden omkring hvordan man kommunikerer bedst både.
Så Jeg er meget taknemlig for i har taget jer tid Smile

Mere feedback er stadig velkommen! :-)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 13:45

Ser umiddelbart fint ud, dog ser billederne lidt for komprimerede ud til min smag (de er en smule grynede).

Fjern "Det siger kunderne", før i HAR nogle kunder der "siger noget" :) Det virker en smule useriøst, at der bare står "Vi har endnu ingen kunder", og hvis jeg så det ville jeg hurtigt vælge et andet firma frem for jer.

Derudover er der stavefejl ved "Referancer", det skal selvfølgelig være "Referencer" (det er både i menuen og på siden "Referencer").

Ellers ikke noget umiddelbart, i skulle lige dobbelttjekke siden for stave- og tastefejl, så er den i vinkel.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 14:01

Nu har jeg ændret i Målsætningen, samt udskiftet "Det siger kunderne" til hvor folk kan følge os.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 14:12

Men jeg kunne også godt tænke mig at høre - Hvad syntes i om selve vores koncept, altså de produkter/services vi tilbyder, samt priser?

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 14:45

Hej

Jeg tror ikke der er den store efterspørgsel på det i tilbyder. Jeg har kigget lidt på jeres facebook side, og det i har bikset sammen er jo ikke noget ekstraordinært. Jeg vil anbefale i sætter jer ned og brainstormer nye ideer og tiltag, der gør jeres produkter mere interessante. Jeres priser er udmærket sat her i starten, men måske skal i lave et "limited time offer" - Køb en facebook side og få xxx med oven i hatten gratis. Bare indtil i er kommet i gang.

Du er velkommen til at smide mig en PM, hvis i har brug for en hjælpende hånd :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 14:51

Jeg har sendt dig en besked.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)