Vi må absolut finde på noget. Og vær sød at hive i mig hvis jeg glemmer det - men jeg vil sgu meget gerne holde ved hvad vi nu har fundet ud af! Kan du iøvrigt sende mig det billede af hende, som du har fundet?
Lad os snakkes ved. Du møder vel alligevel først her i starten af september på skolen igen..? So, let it be it.
|
Dato: 8/23/2005 11:35:28 PM Forfatter: davidchristensenVi må absolut finde på noget. Og vær sød at hive i mig hvis jeg glemmer det - men jeg vil sgu meget gerne holde ved hvad vi nu har fundet ud af!
Kan du iøvrigt sende mig det billede af hende, som du har fundet?Hun er super charming, og jeg er oprigtigt ked af du ikke har mødt hende, fordi det føles bare så .... når det er
Jeg håber jeg får muligheden igen en dag.
Lad os snakkes ved. Du møder vel alligevel først her i starten af september på skolen igen..? So, let it be it.jep. me 2. jeg starter "allerede" den 29 august. dvs på mandag. så det kan være vi kan nå noget inden, eller må det bare blive lidt senere. jeg har jo i hvert falde tid til at forberede mig og indsamle materiale i de næste par dagekristian