Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fremtidsforskning

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi må absolut finde på noget. Og vær sød at hive i mig hvis jeg glemmer det - men jeg vil sgu meget gerne holde ved hvad vi nu har fundet ud af!

Kan du iøvrigt sende mig det billede af hende, som du har fundet? Hun er super charming, og jeg er oprigtigt ked af du ikke har mødt hende, fordi det føles bare så .... når det er Jeg håber jeg får muligheden igen en dag.

Lad os snakkes ved. Du møder vel alligevel først her i starten af september på skolen igen..? So, let it be it.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 23:44
Dato: 8/23/2005 11:35:28 PM Forfatter: davidchristensen

Vi må absolut finde på noget. Og vær sød at hive i mig hvis jeg glemmer det - men jeg vil sgu meget gerne holde ved hvad vi nu har fundet ud af!

Kan du iøvrigt sende mig det billede af hende, som du har fundet? Hun er super charming, og jeg er oprigtigt ked af du ikke har mødt hende, fordi det føles bare så .... når det er Jeg håber jeg får muligheden igen en dag.
Lad os snakkes ved. Du møder vel alligevel først her i starten af september på skolen igen..? So, let it be it.

jep. me 2. jeg starter "allerede" den 29 august. dvs på mandag. så det kan være vi kan nå noget inden, eller må det bare blive lidt senere. jeg har jo i hvert falde tid til at forberede mig og indsamle materiale i de næste par dage

kristian

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 00:03

Jeg er altså desværre booket lidt op.. Udover ting jeg skal have gjort færdig, så skal jeg imorgen eller iovermorgen hjem til mine forældre og hjælpe dem med at flytte. Det tager nok hele weekenden - og jeg er først på min pind her i Lyngby på mandag (tidligst). Jeg kan så lissom se, at det ikke kan gøres tidligere - med mindre vi kan finde på noget imorgen! (superkort varsel, fordi ligenu er det allerede imorgen..)

Jeg er selv frisk på idag - men ellers tror jeg det ville være fint en dag i starten af september måned. Så kan vi måske også lige nå at tænke lidt hver især..

Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 00:08
i dag er ikke super godt. men lad os bare sige i starten af september. der burde vi lige kunne finde en dato der passer. så er der -som sagt- også tid til forberedelse og til at tænke

godnat

kristian
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 01:40

yes sir

Nåmen, er der andre der har mod på at kommentere, evt. yderligere, ang. begrebet "fremtidsforskning"? Sig frem..

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:46
Dato: 8/24/2005 1:39:35 AM Forfatter: davidchristensen

yes sir

Nåmen, er der andre der har mod på at kommentere, evt. yderligere, ang. begrebet ''fremtidsforskning''? Sig frem..

Ja. Jeg har kigget lidt ind i krystalkuglen.
Jeg synes, det ser ud til, at Kristian og David snart skal giftes .

Jeg holdt op med at læse tråden på et tidspunkt, men held og lykke med jeres samarbejde.

mvh Hans
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 12:50
Ja. Jeg har kigget lidt ind i krystalkuglen.
Jeg synes, det ser ud til, at Kristian og David snart skal giftes .

Og jeg tror din krystalkugle snart skal pudses

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)