Hej Jonas Jeg har sendt dig en mail, ser frem til at høre fra dig
|
CV*:Hej Jonas
Jeg har sendt dig en mail, ser frem til at høre fra dig
Hej,
Jeg har sendt dig rabatkoden.
Fortsat god påske :)
Mvh Jonas
Hej Jonas Jeg har sendt dig en mail, ser frem til at høre fra dig
|
Hej, Jeg har sendt dig rabatkoden.
Fortsat god påske :)
Mvh Jonas |
Hej Jonas,
En mail er sendt til dig fra mig |
Det lyder godt
Fortsat god påske
Mvh Jonas |
Så er påsken ved at være ovre. Derfor er det i dag sidste udkald for jer, der gerne vil annoncere gratis på Yagobii.com. Prisen pr. viste spørgsmål i Yagobii er 1kr. For den ene krone, har brugeren fået et spørgsmål, været inde på din side, og besvaret det.
Har han/hun svaret rigtigt, ved du, at din information er let tilgængelig, og at der nu er en til derude der ved det, du gerne vil have forbrugerne skal vide. Har han/hun svaret forkert, har du overrasket personen med svaret efterfølgende, og givet ham/hende en viden personen åbenbart ikke havde, og derfor skaber et moment af ny viden hos forbrugeren - som han/hun selv har tilegnet sig.
For 1 krone i Facebook annoncer, kan du knap nok få 1 klik.
For 1 krone i google adwords ... Ja , det kommer du ingen vegne med.
Og her i påsken, giver vi dig endda de første 25 viste spørgsmål gratis, uden købsforpligtelser, og ikke med krav om, at du samtidig skal købe flere spørgsmål.
Kvit og frit - Kun i dag.
Mvh Jonas fra Yagobii.com
|
Goddag, Der er allerede flere der har taget i mod tilbuddet, men jer derude der har en webshop eller en hjemmeside, der aldrig kan få for meget reklame, og endda gratis her i påsken, kan stadig skrive til jts@yagobii.com
Tilbuddet gælder kun i dag. Vil du hellere selv betale for din reklame, kan du gå ind på www.administrate.yagobii.com , men hvorfor gøre det, nu det er gratis?
Mvh Jonas fra www.Yagobii.com |