Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi giver gratis annoncer til Yagobii.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag,

Her i påsken giver Yagobii dig muligheden for at annoncere gratis på Yagobii.com.

Der sker ved, at du skriver din email her, sender den i en privat besked eller sender en mail til jts@yagobii.com,

Så sender vi en rabatkode til dig, som du kan indtaste på administrate.yagobii.com , og derved annoncere gratis til alle Yagobiispillere.

På Yagobii.com, betaler vi brugere for at besvare intelligente spørgsmål omkring din dig, din hjemmeside eller dit produkt.

På den måde tilegner brugerne sig viden om dit produkt på det eneste tidspunkt de er 100% modtagelige - Når de selv har bedt om det.

Mvh Jonas fra Yagobii.com

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 14:36

Hej, tak for det! 

Jeg sender dig lige en besked Cool

Mvh.

Simon

Tilmeldt 21. Feb 09
Skrevet kl. 14:40

Simon Mørch:
Hej, tak for det!

Det var så lidt Simon.

Jeg sender dig en rabatkode i en mail.

Mvh Jonas

Tilmeldt 21. Feb 09
Skrevet kl. 12:55

Påsketilbuddet står stadig åbent :)

Prøv at gå ind på Yagobii.com og prøv spillet.

Hvis du gerne vil have spørgsmål omkring din virksomhed med i spillet, kan du oprette en gratis annoncørbruger, eller sende din mail til mig, så guider jeg dig igennem det hele.

Så tanker jeg din annoncørbruger op med $5, så du helt uforpligtende kan lave nogle spørgsmål der bliver vist i spillet, og gennem din annoncørbruger se hvor mange der har svaret rigtigt og hvilke søgemaskiner de brugte til at finde svaret.

Har du spørgsmål til siden, konceptet, eller gerne vil have gratis annoncering på siden, så skriv her eller til jts@yagobii.com

Mvh Jonas.

God Påske

Tilmeldt 21. Feb 09
Skrevet kl. 21:08

Hej igen,

Jeg håber, at jer der har henvendt jer, og har oprettet en gratis annoncørbruger og indsat spørgsmål i spillet, har haft en god oplevelse ud af det - sådan lyder det i hvert fald.

I har indsat spørgsmål i spillet, folk har besvaret dem, fået ny viden om jeres hjemmeside og produkt, og evt. besøgt jeres side efterfølgende.

Som i ved, har i nu mulighed for at benytte den statistik Yagobii har til rådighed til, at lære mere om forbrugernes adfærd på nettet, og deres viden om jeres produkt.

Til andre der ikke ville have noget i mod lidt gratis reklame på en ny og spændende måde, står tilbuddet stadig stærkt.

Og når jeg skriver gratis, betyder det gratis, og ikke "hov nu du har oprettet bruger skal du lige bla bla bla".. Det er gratis, altså det koster 0kr, og kommer aldrig i fremtiden til at koste noget at have benyttet vores tilbud. :)

Jeg kan kontaktes på jts@yagobii.com

Tilmeldt 21. Feb 09
Skrevet kl. 12:37

Der er nu 9 der har meldt sig, og har fået gratis annoncering på Yagobii.com.

Det er som sagt et påsketilbud, og jeg håber, at du der har en hjemmeside og/eller et produkt der henvender sig til forbrugere, primært i alderen 18-25 år, tager i mod tilbuddet.

Du kan sende en mail til jts@yagobii.com, så jeg kan sende din rabatkode til dig, eller du kan skrive din mail her eller i en privat besked.

Tilmeldt 21. Feb 09
Skrevet kl. 22:14

Så er i dag næstsidste dag vi kører vores påsketilbud.

Vi ved, at i der har taget i mod tilbuddet har fået noget ud af det, så vi håber selvfølgelig, at i andre der også har en hjemmeside eller et produkt i gerne vil have at folk skal vide noget mere om, sender en mail til jts@yagobii.com, eller skriver jeres mail her.

P.S. Der er nu vundet over $400 på Yagobii, så det er ikke kun jer der får noget ud af det Wink

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 22:35

Hejsa,

jeg har sendt dig en mail.

Tak for tilbudet :-)

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 22:36

Har sendt en mail mange tak for tilbudet

MVH Andreas Jensen

Tilmeldt 21. Feb 09
Skrevet kl. 22:42

Super.

Jeg har sendt jer begge en mail med jeres rabatkode.

Mvh Jonas

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)