Jeg kan godt se at jeg skulle have formuleret mig noget bedre, jeg prøver lige en gang til at forklare hvad det er jeg har i tankerne. Jeg nævnte blog for at vise hvor lille hjemmesiden skulle være. Man kan vel snakke om en blog med en udvidet menu. Jeg havde slet ikke tænkt i bold.dks størrelse, som du selv skriver så er der jo et indlæg hvert 15 minut og nogle gange oftere. Jeg havde nok snarere tænkt et par artikler om dagen og så mere op af weekenden. Jeg havde så tænkt på at fokusere på sasligaen og evt. de 4 store(Premier League, La Primera, Serie A og Bundesligaen), men ikke med et indlæg/nyhed hvert 15 minut. Snarere med fokusering på lidt dybere artikler og bedre optakter/ og reflektering af kampene. dvs. mere op af weekenden end hverdagene. Ordet fodboldportal er nok også en lille overdrivelse, da det nok bare er en normal hjemmeside med lidt udvidet funktioner. f.eks. kunne jeg godt tænke mig at hive nyheder fra andre sites, et forum, kommentarfelt osv. Men slet ikke så stort som bold.dk. Et alternativ ville være at finde en fodboldside at skrive for, men det kræver ofte at man studerer/har studeret journalistik. |
Hej igen.
Der findes allerede lignende blogs som fx http://www.voresfodbold.dk/.
Jeg har sendt dig en privat besked med noget info.