Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP!!! Vi RASLER ud af Google :(

Side 7 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej vi laver slet ikke "sådan noget" - og faktisk har vi for en måneds tid siden sat "no follow" på de udgående links, folk køber hos os (altså det er jo det, vi lever af - vi er en annonceportal), så jeg synes ikke rigtig det bør være dét, vi er straffet for?

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 17:15

Hmmmm...

Så må du nok væbne dig med en smule tålmodighed, indtil der kommer en forbi tråden der kan give et bedre svar...

Et eller andet har jo ændret sig, måske en der er klogere på emnet kan spotte det...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:37

Det ser ud til at du stadig har massive problemer med duplicate content.. Prøv at søg på følgende der burde liste din forside:

site:bryllup.dk intitle:velkommen intitle:bryllup intitle:til

Umiddelbart sert det ud til at din forside slet ikke er indekseret. Har du tilmeldt dig Google Webmaster Værktøjer og set om der har været problemer med at indeksere sitet?

Mvh Jesper

Fra Tørring
Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:06

Hej Kenneth

Jeg har en ide til at bringe mere traffik til din side. Jeg ved ikke hvor dyrt eller besværligt det er, men jeg synes bare jeg ville sige det.

Ideen er at I giver dine forum brugere mulighed for at oprette deres egne blogs, så for eksempel: metteogkarl.bryllup.dk . Jeg har set det med ASB (f.eks: http://omaj.weblogs.asb.dk/  ) og med 123hjemmeside.dk: (Vufff.dk og miauu.dk), (f. eks: http://www.123hjemmeside.dk/GSS ).

Jeg kunne tænke mig at det kunne bringe jer meget relevant traffik.

MVH
Paula 

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 13:09

God ide :)

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Side 7 ud af 7 (65 indlæg)