Jeg leder efter en makeup-artist til et photoshoot her i Kbh. til Juni. Det vil være TFCD (Time For CD) for alle parter. |
Tak, MUA'en til dette shoot er fundet.
Mvh
Brian Jørgensen
Jeg leder efter en makeup-artist til et photoshoot her i Kbh. til Juni. Det vil være TFCD (Time For CD) for alle parter. |
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
Tak, MUA'en til dette shoot er fundet. Mvh |
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
Andre skal være velkommen at henvende sig, da vi har mange andre kommende shoots. Stylister og modeller er også velkommen. Spørgsmål? Mvh |
Hej Brian. ville lige gøre lidt reklame for min kone Christee Lund: Du er velkommen til at kontakte hende angående make-up / styling til photoshoots. Hun har bred erfaring, og er meget kreativ.
|
Hej Karsten |
Du kan med fordel søge modeller & mua'er på www.model.se eller www.modeltypes.eu , hvor størstedelen af brugerne er danskere. hilsen
|