Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger makeup-artist til photoshoot

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter en makeup-artist til et photoshoot her i Kbh. til Juni. Det vil være TFCD (Time For CD) for alle parter.

Måske kender du nogen der kender nogen...? Der er en erfaren model og fotograf på, så der er rig mulighed for at MUA'en kan få nogle fede billeder til sit portfolio.

Du skal være velkommen at skrive til mig via kontaktformularen på min hjemmeside:
www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Skrevet kl. 12:46

Tak, MUA'en til dette shoot er fundet.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Skrevet kl. 11:36

Andre skal være velkommen at henvende sig, da vi har mange andre kommende shoots. Stylister og modeller er også velkommen.

Spørgsmål?

Mvh
Brian Jørgensen

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 11:39

Hej Brian. 

ville lige gøre lidt reklame for min kone Christee Lund:

www.bryllupia.dk

Du er velkommen til at kontakte hende angående make-up / styling til photoshoots. Hun har bred erfaring, og er meget kreativ.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Skrevet kl. 11:50

Hej Karsten

Tak for dit svar. Det lyder rigtig godt.
Jeg kan ikke finde nogen e-mail adr. på hjemmesiden, eller billedmateriale udover det ene på forsiden.

Hvis hun er interesseret i TFCD, må du meget gerne bede hende henvende sig til mig. Brug gerne kontaktformularen på min hjemmeside:
www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen

Tilmeldt 5. May 05
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:12
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)