emil alle de personers vel vilige til at skrive her som de gør har bare givet mig mere "blod" på tanden martin thorborg og hans link flemming1970 (vist nok) og hans gode tips en anden (kan ikke huske navnet) han skrev om værgelovens §43 virkelig hjælpsom og alle de andre hilsen jesper
|
jesper ????:yngvi mine stavefejl er kun her inde for som eg har skrevet tidl. så har jeg andre ting af give mig til.
jeg tror ikke på tidsspilde
Hej Jesper,
Det kan godt være at du mener at det er tidsspilde at stave og skrive korrekt. Men jeg vil påstå, at jo mere seriøs du fremstår, jo flere seriøse folk får du til at deltage i debatten om dine udfordringer. Hvis sjusk afholder dygtige folk fra at give et godt råd, er det så spild af tid lige at læse indlægget igennem en ekstra gang inden der trykkes "OK"?
Med den del af vejen, så kan jeg berette, at jeg har været lidt i samme båd for efterhånden en del år siden. Allerede i folkeskolen stod ideerne i kø, og jeg forsøgte at afsætte flere af dem. Dog uden held, men det er så en anden historie. Det vigtigste at pointere er, at hver gang jeg havde fået en ide, beskrev jeg den grundigt, og sendte den til relevante virksomheder.
Jeg lagde aldrig skjul på min alder og mine forudsætninger, og jeg blev flere gange overrasket over hvor seriøst mine henvendelser blev taget. Så jeg er helt klart af den overbevisning, at alder ikke behøver være en hindring. Men jeg tror også at man må erkende, at der er grænser for hvad man kan stable på benene i så ung en alder. Så jeg tror på at man har størst chance for at få realiseret en ide, ved at gå i dialog med eksisterende virksomheder som, ligesom dig selv, kan se det fantastiske i ideen.
Start eventuelt med at få nogle uvildige til at se dine tegninger og beskrivelser igennem - eks. Teknologisk Institut. De vil både kunne verificere om ideen er god nok til at have kommerciel potentiale, og give dig ideer til hvordan du kommer videre.
Held og lykke med det videre forløb!
mvh Carsten