joo det vil jeg da gerne. Lars
det vil være fint vis der er personer der bruger bare der nævnes mit navn så er det da ok.
altså en laver en luftstrøm uden om bilen det eneste man skal gøre (noget som de store fimaer ikke har tænkt på) det at, lave nogle små luftintag (jeg siger to men det kan godt være 4 måske jeg har ikke fået det testet) men så er der på foreksembel ude på siden så liger du jaa hvad skal jeg sige en slags flad men bred rør lige bag sæderneså kører "rørne" videre til indtil motorrummet (jeg er lige vågnet så det hedder det nok ikke) men inde i motorrummet der der er der en lille ting (som på raketer) der komprisere trykket imod "vindtunnelen" vindtunnelen er 4-5-6 hvad skal vi kalde dem "vindmøller" (det er bare mini vindmøller) inde i motorrummet. de er forbundet med en kæde til en genarator(tror jeg nok de hedder de producer omdr. til strøm) så lader de bilen op mens du kør. Jeg ved ikke om vis du bar laver mange nok vindmøller inde i motorrummet om du muligvis ALDRIG skulle lade bilen op mere, "mean" jeg vil ikke blive overrasket vis det sker. og vis at hele planeten for denne opfindelse så kunne vi faktisk med få års forskning nok helt nedbringe forbruget af bensin vi i Danmark bruger 120mill. liter om året så det er jo ikke så lidt enda.
MEN der er et MEN for at det ikke skal gå i stykker så skal man regulere mængden af luft der kommer ind (jeg ved ikke PRÆCIS formlen til det, forsk i det ) MEN det vil være mest efektivt for at regulere det så skal man bruge hydraylisk tryk til at lukke og åbne op (et lille tip et vigtig tip luftent skal reguleres udefra altså der hvor åbningen er)
Jeg kan ligge noget media ind, det afhænger af om jeg kan ligge en film herind vis ikke så får i bare nogle billeder med noget text.
hilsen jesper
ps. efter da at det her er en offentlig side så vil jeg lige sige, at jeg er opfinderen. Derfor vis der bliver lavet noget. så skal jeg nævnes som opfinder.
navn Jesper Daugaard Nielsen
media kommer måske idag vis ikke, så kommer det i morgen.
retelse
det tog mig 3 uger at lave iden færdig. det er vel nok min rekort for en opfindelse så lad venligst vær med at kalde jer selv opfinder for denne ide medmindre i er original opfinder eller at i har set et sted der beskriver det samme.