Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

storvildts jagt på en.................................... investor

Side 4 ud af 7 (67 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

jesper ????:

det jeg mener er om jeg ikke bare kan lægge 80-90 % af firmaet som sikkerhed (selv om at de nok pt. er værdiløse, men vis der bliver lavet et patent til firmaet burde prisen pr. anpart/aktie så ikke stige da der rent faktisk kommer værdi og ike bare varm luft)

Jamen så længe der ikke er en velfungerende forretning, så er det stadig varm luft. Der er taget patenter på mange ting, som ikke har givet resultater. Du skal ikke regne med at kunne beholde i nærheden af 80-90%. Nu har du jo ikke skrevet, hvor mange penge du skal bruge. Kun at der er 6-800% profit om året..........

Anparterne har den pris som du kan opnå, men da du i realiteten intet har (udover et patent, hvis du altså har råd til det?), så kan du kigge i vejviseren efter så stor en andel, som du gerne vil have. Prøv at sætte dig i en potentiel investor's situation.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:29
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:35

Martin Thorborg:

Øv - slået på stregen af Thorborg![:'(]

Fejerede at den teknologiske udvikling er nået det lille hjem og vi har fået adgang til ADSL med at lytte til ovenstående Talkshow! og tænkte på denne tråd!

Henrik

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 21:53

Klovn:

Martin Thorborg:

Øv - slået på stregen af Thorborg![:'(]

Fejerede at den teknologiske udvikling er nået det lille hjem og vi har fået adgang til ADSL med at lytte til ovenstående Talkshow! og tænkte på denne tråd!

Henrik

Overvejer et øjeblik om Henrik's teknologiske landvinding er hurtigere end mit trådløse 7,2 MBit's forbindelse fra 3? Cool

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:01

hehe.... jeg bor så langt ude på landet at vi står lige![:'(] Der går et par år før det bliver det rigtige ADSL!

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:06

Klovn:
Hovedregelen - ja  men Statsamtet kan dispensere hvis der søges...

Den process tager bare rigtigt lang tid. Kan huske jeg forsøgte da jeg var under 18.. Det tog dem mellem 8-12 måneder at gennemføre en sag.. Så idéen blev bare droppet dengang.

- Men til selve indlægget:

For det første vil jeg sige du skal oplyse meget mere om dit projekt og din idé i det hele taget. Søg patent på det hvis det er så unikt som du giver udtryk for. Bare indsend en patentansøgning, det er nok til at ingen kan kopiere den. Men uanset, skal du ikke være bange for at nogen stjæler den, du er helt sikkert meget længere i processen end nye, så de vil kun komme med gode ting til dig, som du kan stjæle fra dem.. nye tiltag fx..

Ellers omkring dit investor ønske, så tror jeg du får svært ved det som 15-årig. Og så virker det ikke særlig godt og troværdigt, at din tekst er spækket med stavefejl. Når du skal skrive om noget seriøst og skabe et godt førstehåndsindtryk, så er det altså uhyre vigtigt, at din tekst er let-forståeligt. Få en til at læse den igennem inden du offentliggører sådanne tekster som du virkelig skal bruge til noget, for der vil du helst ikke lave fejl. Smid også alle kortene på bordet, sådan man ikke bliver overrasket (positivt som negativt).

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 22:17

Hej Jesper,

Ja, jeg synes jo du er helt fantastisk!

Selvom du ikke vil ud med meget om din idé (robotten) vil jeg alligevel spørge:

Kan den hjælpe syge, ældre, handicappede osv. i hjemmet?

Hvis man tænker længere frem, kan den så også bruges på sygehuse og plejehjem?

Hvis du kan svare ja, til bare én af dem, så kender jeg to direktører der er vilde med asbergerfolk og ligeglade med alder. Vil du ikke ud med det her, så smid en PM ind til mig.

Uden at love for meget - og at vejen ikke kan blive trang - og med forbehold for finanskrise (som der er i begge virksomheder) - så ved jeg at én af dem vil lytte.

Yes

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 22:43

simone jeg er yderst glad for dit spørgsmål.

af gode grunde kan vi ikke give den til den ældre fordi at de ældrer stadig (efter min mening) skal have meneskelig kontakt.(men der til en vis grad mulighed for at plejehejm kan få disse roboter

den kan nemlig en vigtig ting (og det kan jeg godt sige) den give personer deres lemmer tilbage ben/arme soldater der har mistet førligheden i en eller anden bestemt del af kropen kan få denne transplanteret så de kan gå bevæge et sæt arme i vert fald begvægelseskropsdele.(jeg vil ikke ind på hvordan) foreksembel min storebror er på hans venstre del af kropen ikke så velfungerende (han fik en hjerneskade i højre hjerne da han blev født)

så der en mulighed for at MANGE mennesker vil kunne få en bedre livs kvalitet 

fedt spørgsmål

hilsen jesperGeeked

retelse

det var ikke helt velskrevet

men det korte og det lange den kan virkelig bruges i den ofentlige sektor for rigtig mange menesker  

Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 22:48

yngvi mine stavefejl er kun her inde for som eg har skrevet tidl. så har jeg andre ting af give mig til.

jeg tror ikke på tidsspilde

hilsen jesperGeeked

Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 22:51

jeg vil sige som jeg har gjordt det klart tidl. så giver jeg under ingen omstændigheder hovedmæsige oplysninger da det vil kunne ødelæge min mulighed for patent.

hilsen jesper  Geeked

Side 4 ud af 7 (67 indlæg)