Hejsa Amino´er. jeg er i søgen efter en investor, til det ene af mine opfindelser som der uden at sige for meget. godt kunne i forhold til indsatsen giv 6-800% profit om året og det er et stort indskud jeg ber om fra invetors side. men det er forfærlig mange penge jeg skal bruge så det skal være en risiko vilig investor. men nu ved jeg jo godt der ikke er mange af os her der rige så er der nogen der kender nogne firmaer der invester eller kender nogen til nogle hjemmesider der formidler kontakt til raelle firmaer.(jeg har selv prøvet at finde investore til andre projekter men de var ofte svindlere. jeg var i kontakt med en investor men han turde ikke efter krisen at invester.) men det eneste jeg lige vil fortælle om min ide er at det er yderst hjælpsom hjemme robot(the cutting edge of robotisc). som aldrig er set før og kunne højst sandsyneligvis ændre hjemmet som vi kender det. !det er det eneste jeg vil sigde om projektet! hilsen jesper |
Har jeg mon gjordt noget forkert?
ingen vil svare eller også så er det bare for tidligt hmm.
er der ingen der har noget at sige i denne sag ingen.
vil bare lige gøre lidt ofentlig reklame for mit indlæg.(den for efter min mening ikke nok "air time"
hilsen jesper