Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

storvildts jagt på en.................................... investor

Side 1 ud af 7 (67 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 06:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino´er.

jeg er i søgen efter en investor, til det ene af mine opfindelser som der uden at sige for meget. godt kunne i forhold til indsatsen giv 6-800% profit om året og det er et stort indskud jeg ber om fra invetors side.

men det er forfærlig mange penge jeg skal bruge så det skal være en risiko vilig investor. men nu ved jeg jo godt der ikke er mange af os her der rige så er der nogen der kender nogne firmaer der invester eller kender nogen til nogle hjemmesider der formidler kontakt til raelle firmaer.(jeg har selv prøvet at finde investore til andre projekter men de var ofte svindlere. jeg var i kontakt med en investor men han turde ikke efter krisen at invester.)

men det eneste jeg lige vil fortælle om min ide er at det er yderst hjælpsom hjemme robot(the cutting edge of robotisc). som aldrig er set før og kunne højst sandsyneligvis ændre hjemmet som vi kender det. !det er det eneste jeg vil sigde om projektet!

hilsen jesperGeeked   

Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 10:14

Har jeg mon gjordt noget forkert?Huh?

ingen vil svare eller også så er det bare for tidligt hmm.

er der ingen der har noget at sige i denne sag ingen.

vil bare lige gøre lidt ofentlig reklame for mit indlæg.(den for efter min mening ikke nok "air time"

hilsen jesperGeeked

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:19

jesper ????:

Har jeg mon gjordt noget forkert?Huh?

ingen vil svare eller også så er det bare for tidligt hmm.

er der ingen der har noget at sige i denne sag ingen.

Tror bare at det er for tidligt.... folk skal jo lige have morgenkaffe først og gennemgå nattens transaktioner for at se om de har penge til at hjælpe dig ;)

Håber at du får respons... lyder interessant.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 11:35

Hej Jesper,

Man kan ikke forvente svar i løbet af no time, selvom dette er internettet. Du skal jo lige ramme målgruppen først.

Der mangler en masse oplysninger i dit indlæg - oplysninger som alle investorer vil stille dig, så det kunne du lige så godt skrive først som sidst.

• Hvor langt er du i processen?
  • Er robotten fremstillet i prototype?
  • Hvad laver den i hjemmet? Flere eksempler...
  • Er den på nogen måde beskyttet?
  • Er der andre investorer, der har skudt kapital ind før nu?
  • Hvilke beløb taler vi om og hvornår skal de skydes ind - hvis flere rater?
  • Hvad får investorer til gengæld? Ejerskab og hvor meget?

Har du talt med Teknologisk Innovation eller andre af ventureselskaberne, som går ind på dette stadie med kapital og bistand? Får du een af dem ind, så kan de også hjælpe dig videre, når du er kommet lidt længere i processen.

Du skal have lavet en forretningsplan, som beskriver dig, dit produkt og investeringen, samt forløbet til investorers exit.

Har du disse ting på plads, så smid de manglende brikker ind - undtaget forretningsplanen naturligvis. Hvis ikke, så tilbage til skrivebordet og få lavet din forretningsplan.

Held og lykke med projektet.

Flemming

Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 12:28

alle dine punkter er der fortaget actioner imod. om robotens stadie vil jeg ikke komme ud med her ;)

men hele esensen af min tråd er om der er nogen der ude der kender til virksomheder der låner/investere i projekter

internet sider der formidler konakt mellem opfinder og investor

vil have nogen konflikt at jeg er 15 og hvis ja hvor meget?

det med at jeg skrev to inlæg efter hinanden var fordi at jeg skrev den i nattens muld også om morgen kom der nogen flere tråde/svar og så ville jeg lige gøre lidt skal vi kalde det tråd reklamme

hilsen jesperGeeked

retelse

der er lavet en foretnings plan

jeg ved at det her nok lyder dumt men hvad er Teknologisk Innovation?    (det lyder lidt som Teknologisk Institut. er der nogen forskel?

og igen vil der være en konflikt at jeg er 15 år enten på nationalt eller på et international finansering basis?

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 10:09

Hej Jesper,

Ja, du kan ikke låne penge, så længe at du ikke er myndig. Dine forældre eller en anden person, som du udpeger, vil være nødt til at stå med al ansvaret for din virksomhed, indtil du fylder 18 år.

Du kan sikkert få masser af hjælp, men du får ingen penge, før du er myndig, da du ikke kan underskrive en kontrakt/aftale.

Gå ind på www.tekinno.dk , der finder du svar om Teknologisk Innovation.

Men lad det ikke slå dig ud, at du ikke er myndig. Bare klø på, så skal du nok finde en løsning på det problem også.

God Påske,

Flemming

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:25

Flemming1970:
du kan ikke låne penge, så længe at du ikke er myndig. Dine forældre eller en anden person, som du udpeger, vil være nødt til at stå med al ansvaret for din virksomhed, indtil du fylder 18 år.

Hovedregelen - ja  men Statsamtet kan dispensere hvis der søges...

Enig med Flemming klø på!

Fra Randers C
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 10:42

Hej Jesper

Skal du gøre dig forhåbninger om, at tiltræke seedmoney eller lignende, så vil du gøre dig selv en meget stor tjeneste ved, at få lavet en ordentlig præsentation af din idé. Du bør også alliere dig med nogle personer, som har erfaring - uanset hvor dygtig du selv måtte være - så tror jeg det er de færreste der er villige til at skyde penge ind i et projekt, som har en 15-årig som eneste resource - sorry.

Men held og lykke med det - husk dog på, at investorer som regel er topprofessionelle folk der har mange projekter at vælge mellem. Derfor er det meget vigtigt, at du gør dit hjemmearbejde ordentligt.

Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 10:48

Har du overvejet at præsentere din idé gennem Connect Denmark?

Besøg www.finando.dk

... Danmarks nye forum med spørgsmål og svar indenfor netop din økonomi. Har du spørgsmål vedrørende investering, pension, skat, finanskrisen eller den nye skattereform, så besøg www.finando.dk.

Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 11:29

Hejsa alle sammen. (jeg undskylder for at jeg ikke har fået svaret får nu men min mail har vist været nede)

jeg er meget glad for jeres inputYes.

men det med at søge et eller andet hos statsamtet hvad går det ud på?

og flemming, jeg er vidende om at man kan bruge forældrende som "værge". men skal jeg øgså det vis det er en investering?/ikke et banklån

og jeg har allieret mig med et par kammerater på min it uddanelse?

sælge mit produkt. det lyder måske dumt men jeg forståd ikke helt meningen med det   :) sorry

hilsen jesperGeeked 

Side 1 ud af 7 (67 indlæg)