Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger bygherre til at bygge hus i Aabenraa

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger et godt tilbud fra en bygherre (total enterprise) til et byggeri af en villa i Aabenraa på en skråning med udsigt over hele fjorden, så stilen er nogenlunde en kasse med masser af vinduer ud mod vandet.

Hvis du mener du kan udføre denne opgave så send mig en besked så kan jeg sende bygningsbeskrivelse så du kan komme med et godt tilbud :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:22

Dette er ikke for at genere, men bygherren er den, der betaler og i sidste ende ejer projektet. Som det står nu i overskriften, ønsker du at sælge et byggeprojekt.

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 11:26

hehe det var en fejl :-) 

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Virum
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:37

Hej

Normal vis vil fremgangsmåden være at kontakte en arkitekt der kan formidle dine ønsker og drømme. Han kan hjælpe dig med tegninger og beskrivelser til byggetilladelse. Derefter udarbejdes der et udbudsmateriale der sendes i licitation hos en række forskellige entreprenører, enten i hoved eller fagentreprise. (der findes også andre varianter)

Eller også kontakter du et typehusfirma der kan opføre bygningen i totalentreprise.Firmaer der udføre totalentrepriser har som regl en vis størrelse, da de skal indeholde arkitekt, ingenør, jodr&beton folk, murer, tømrer, elektrikker, malere, VVS.

Der er fordele og ulemper ved begge dele.

Med min baggrund som tømrer, byggeleder og arkitekt kan jeg hjælpe dig med begge ting.

Skriv en privat besked til mig, hvis du vil have hjælp.

Venlig hilsen

Jacob

Arkitektur, for din skyld.

www.norlingandersen.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)