Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TROR DU PÅ 185% INDTJENING SIDEN 1 JANUAR I ÅR!

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er

Hvordan får vi jeres tillid?

Vi er et handels firma der handler på valuta og råvare markederne og nedenstående passer fint på os.

Hver gang vi ser et chart, uanset om det er på tulipan løg fra Holland, olie, majs, kaffe eller valuta kryds, så leder vi straks efter en handels mulighed.
 Vi kan bare ikke lade være.
 Vi lever for at handle og markederne er vores legeplads.

Vores interessenter kommer fra hele landet, alle med en forskellig baggrund og årsag til at være sammen med os.

Med en start på $5000 ville det idag se sådan her ud, med faktiske handler i 4 forskellige valuta kryds:

Marts                     ÅTD

Total –      $1549 (30,99%)      $9269 (185,40%)

Hvordan får vi lige præcis DIN tillid!?

Alt om forex (valutahandel) - Se også vores managed account program

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tomas,

Det ser jo helt betagende ud og jeg tror dig skam! Stick out tongue

Nu fremskriver jeg lige tallene lidt: Vi startede med $5000. De er nu blevet til $14,269. Så kommer det jo nok til at se nogenlunde sådan ud fremover:

• januar $ 5,000
  • april    $14,269
  • jan 2010 $330,000
  • jan 2011 $1,341,000
  • jan 2012 $5,364,000
  • jan 2015 $343,296,000

Behøver jeg fortsætte? Du er jo allerede millionær i kroner ved udgangen af året, så hvad skal du bruge investorer til? Bare giv den gas og du er milliardær i 2015. Yes

Du har haft en heldig hånd i 1.kvt i år, men det er ikke den bedste måde at forsøge at få investorer på. Har du ikke mere track-record end det?

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 19:32

Det vil være næsten umuligt at få min tillid medmindre at det selvfølgelig kun drejer sig om et par måneders resultater hvor alle kan have været heldige, men med få måneders resultater vil jeg aldrig sætte penge i det. Hvis resultaterne forsætter vil jeg nok stille det samme spørgsmål om hvorfor i skal bruge investorer da selv et lille beløb hurtigt bliver mega stort :-)

Det minder lidt for meget om HYIP "spillene" som jeg har skrevet en lille artikel om HYIP SNYD

For måske at adskille sig fra disse kunne i tage nogle screenshots af jeres handler der beviser overskuddet samt give referencer til den mægler i evt. bruger som kan bekræfte resultaterne.

Men igen, jeg tror jeg har set for meget til at jeg nogensinde vil kunne få tillid til sådanne resultater :-) For igen, lån da selv penge i banken, på kreditkort, overtræk kassekreditten, pantsæt huset etc.  Hvis bare resultaterne forsætter på meget mindre plan tjener i stadig tonsvis af penge.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 61
Fra  Valutaskolen Skrevet kl. 23:52

Hej Flemming

Det er mig der står for de resultater, jeg har 20 års erfaring som professionel, privat, trader i commodity og forex markederne.

Dit svar er ret typisk og overskriften er da også ment som en provokation.

Det er nemlig sjovt at høre i dagspressen om hvordan folk bliver snydt af deres grådige banker og deres rådgivere, Det er tilsyneladende mere plausibelt når manden ringer fra banken og prøver at sælge et produkt han end ikke selv forstår.

Jeg er en håndværker, der er rigtig glad for mit erhverv og samtidig er jeg også ganske god til det, ligesom andre gode håndværkere er jeg stolt af mit arbejde og jeg vil derfor gerne dele det med andre.

Jeg kan sagtens fremvise måneder, endda flere i træk, med tab. Men set over en 12 måneders periode så giver det i langt de fleste år altid et overskud, der langt overstiger den rente banken giver dig, eller de afkast banken tilbyder dig på alle deres obskure produkter.

Der er ikke tale om et heldigt kvartal, eller om en kunstig produceret statistik, derimod er der tale om faktiske handler, på en rigtig konto, med rigtige penge.

Det er din hovedpine om du tror på det eller ej, ikke min.

Tilmeldt 6. Nov 08
Fra  Valutaskolen Skrevet kl. 00:12

Hej Sydbolig

Jeg behøver hverken at overtrække kassekreditten (jeg har ikke en), pantsætte huset, låne penge i banken eller noget lignende.

Dit svar er bare ÅH så genkendeligt, men i virkeligheden så afslører dit svar bare at du ikke ved hvad du taler om, der er absolut ikke tale om noget HYIP program eller noget andet tvivlsomt projekt.

Der er tale om ganske almindelig børshandel, det kræver naturligvis noget form for dygtighed og forståelse for markederne, men dem er jeg også i besidelse af.

Som jeg skriver andet sted, så er jeg bare en god håndværker, der har 20 års erfaring med mit håndværk, og som andre gode håndværkere, så er jeg stolt af mit arbejde, og ønsker at dele det med andre.

Du behøver ikke at tro på de resultater, det er mig underordnet, men ½ times research på vores hjemmeside, kunne måske betale sig.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 01:29

Hej Marcell jeg forstår udemærket godt skeptikerne, fordi det lyder virkelig for godt til at være sandt.

Fordi uanset hvad du siger er der ingen der kan forudsige fremtiden, men jeg ved udemærket godt at der er nogle der er tæt på ved at følge diverse indeks.

Når det så er sagt så syntes jeg du skulle tage og komme med et bevis, eller i det mindste komme med din investerings strategi så vi har noget at forholde os til.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 08:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

OVERSKRIFT: TROR DU PÅ 185% INDTJENING SIDEN 1 JANUAR I ÅR!

Så kommer der lidt "mjaa, lidt, måske, men hvordan kan vi være sikre ....".

Og der svares:

"Det er din hovedpine om du tror på det eller ej, ikke min."

"Du behøver ikke at tro på de resultater, det er mig underordnet"

Hvad fanden bilder i jer egentlig ind? I spørger til hvordan i opnår interessenters tillid og i får ærlige, reelle svar (som i så ikke lige bryder jer om) og straks flyver i i blækhuset og afviser enhver form for kritik. I vil jo ikke have kritik, indspark eller noget som helst andet, i vil bare gerne roses for jeres fantastiske resultater.

Så, tillykke med det og lad os så lige finde kammertonen, tak.

Venlig hilsen
Ole

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 09:10

Tomas J. Krogh Petersen:

Hej Amino’er

Hvordan får vi lige præcis DIN tillid!?

I får den Ikke med en lynhurtig wow-reklame uden dokumentation.....og slet ikke med den adfærd I udviser, når folk stiller spørgsmål.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 09:29

Jeg synes da ikke det lyder helt urealistisk fantastisk (men flot resultat). Så jeg tror da på det.
Medmindre der pludselig kommer sådan et "Henrik-Bruhn-lignende-scam" med "invester 20.000 kr. og få del i disse fantastisk høje afkast"

Så om du har min tillid, afhænger af dit formål med at publicere resultaterne. Hvis det er for at sælge et investeringsprodukt, så skal der meget til at overbevise folk (som du nok allerede kan fornemme)
Men intelligente svar i forum som dette, på spørgsmål der har parelleller til Jeres forretning, giver altid credits.

Tilmeldt 6. Nov 08
Fra  Valutaskolen Skrevet kl. 09:39
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Jeg forstår ganske godt de kommentarer der er kommet, men på den anden side så har jeg allerede opnået det jeg ville, nemlig at sætte en debat igang.

Med en provokerende overskrift om et kontroversielt emne.

Vi har også fået flere henvendelser igennem vores hjemme side fra folk der er reelt interesseret, og de mennesker får alt den dokumentation der er nødvendig for at understøtte vores historik.

Der var ikke noget i de to kommentarer jeg ”ikke kunne lide”, men begge kommentarer bar tydelig præg af at man end ikke havde brugt to minutter på vores site, havde de det, så havde de også set at der ikke er tale om et HYIP program og at den fremskrivning der var blevet lavet, af Flemming, var useriøs.

Jeg har absolut ikke noget i mod at svare på henvendelser der er til for at få mere af vide, og det forholder sig da også sådan at vi ikke har det mindste imod at tage en kritisk debat, men vi syntes på den anden side også at det skal foregå på et seriøst plan, og jeg er vant til i mit daglige arbejde, som seriøst arbejdende trader, at sætte mig grundigt ind i tingene inden jeg foretager mig noget.

Jeg er desværre nødt til at sige at det er mig underordnet om man tror på mine resultater, eller ikke, men dem der ønsker at få mere af vide de kan få alt af vide, men det kræver blot en henvendlese igennem vores hjemme side, og jeg kan garantere alle at de kan gøre det helt anonymt, for mit ærinde er ikke så meget salg som det er oplysning.

Dem der har brugt bare 10 minutter på hjemme siden, vil sikkert kunne bekræfte at vi går mere op i at lære folk hvordan de ikke taber i markederne, og hvordan de kan blive rigtig gode traders, jeg henvender mig altså til de få % dele af den danske befolkning der har nok mod og overblik til at tage livet i deres egne hænder.

Altså var formålet ikke at lokke jeres sparepenge ud af jer, men bare at indlede en god debat om hvordan i, med lidt tålmodighed og disciplin, kan passe på dem.

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)