Hej Aminos, Jeg kunne godt tænke mig total at 'misbruge' Jeres skarpe hjerner til blods på dette spørgsmål: "Hvad indeholder et site, på en Gaming virksomhed - i dine øjne" Firmaet hedder 'Zentropa Games' og er en nyligt genoptaget kanal i Zentropa familien. Vi har ikke et site i dag, men det har vi da i sinde at ændre indenfor relativtv kort tid, hvor vores første spil rammer gaden. LIDT PRESSE
Jeg søger ikke opskriften på et komplet site, blot ideer, forslag, tanker m.m. til hvad du som bruger kunne have af forventninger til sitet, ved dit besøg derinde. Grundlæggende så bygger Zentropa Games på tanken omkring udvikling af spil på de rigtig mange film Zentropa har produceret igennem årene og nu hvor Zentropa er 50 ejet af Nordisk Film, så er det en guldgrubbe af historier, universer m.m. der reelt set kan udvikles med sådan et bag katalog. Grunden til at jeg vælger at søge input fra Jer, er ganske enkelt fordi jeg er blevet bedt om at tænke kreativt på ideen af vores site. Det har jeg selvfølgelig gjort og jeg har også postet indlæg på gaming sites med rigtige gode input fra potentielle brugere, interesserede gamere. Jeg håber på et par tanker fra Jer - nu må jeg se om det var utopi at tro i har tanker omkring sådan et site eller om I mangler nogle stikord Tak på forhånd.
|
En tanke herfra.
Prov at få input fra brugerne. Sæt flere film op som I kunne tænke jer at lave et spil ud af og så få brugerne til at stemme på den som de kunne tænke sig at se et spil blive lavet udfra.
Den vej igennem får i en idé om hvilken film der bedst muligt kunne blive realiseret til et spil, som kunne blive en succes.
Ydermere stil jer det sporgsmål - hvordan vil i skille jer ud fra mængden af gamingsites som eksistere i forvejen?
Vil I udvikle online spil, eller spil til detailhandlen?
Dbh.
Brian