Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Send SMS'er online billigere end du kan fra mobiltelefonen

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige tilmeldt mig og tanket 50 kr fordi du er Amino bruger :).

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Skrevet kl. 16:51

Så har jeg fået testet det fungerer rigtig fint. Hvad man kunne savne er måske kvittering på sine forsendelser, for når det gælder websms, så oplever jeg tit at beskeden nogen gange ikke når frem.

Derudover lyder det rigtig godt med tiltag med webservice, vi har mange kunder som benytter sig af SMS services i deres forretning / ERP system, så en fleksibelt webservice som man kan udvikle applikationer der integrere op i mod det vil være perfekt.

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Skrevet kl. 16:57

Hej. Der er vist noget galt, jeg har tanket 2x50 kr op, men jeg får ikke lov til at sende sms'er. Jeg har stadig 0 point, hvordan kan det være?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:57

singleton:

Hej. Der er vist noget galt, jeg har tanket 2x50 kr op, men jeg får ikke lov til at sende sms'er. Jeg har stadig 0 point, hvordan kan det være?

Det er ordnet nu. Der er et problem med koden der accepterer din betaling. Det får jeg ordnet i dag.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Skrevet kl. 12:42

Perfekt. Det virker nu :).

Hvornår kommer en ny version af hjemmesiden?

I øvrigt, jeg har købt en annoncørs tilbud, hvor så skulle modtage 9000 point. Det er 4 dage siden eller mere, men jeg har stadig ikke fået noget.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:23

Jeg er lige ved at kontrollere at jeg har husket det jeg skal have med i den :)

Jeg finder lige ud af hvad det gik galt med annoncen.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)