jeg er wordpress designer og mangler lidt at lave ville høre hvordan i reklamere |
spørger lige igen hvordan reklamere i for at få nye kunder
spørger lige igen hvordan reklamere i for at få nye kunder |
Hej Synes Amino er et rigtig godt sted at starte, eller det er ofte at nogle søger efter noget.. Har rigeligt at lave og har ikke brugt andet.. Gør du det kun i Wordpress? MvH Kristoffer |
Det kommer vel an på hvilket produkt du vil sælge? Vil du blot tjene penge på reklamer eller hva'?
|
Hold kæft, hvor er det megacute! :-) Andreas: Held og lykke i fremtiden. 13 år - du skal sgu nok blive til noget, unge mand :-)
|
hej jeg laver kun wordpress og mit spørgsmål var hvordan man får nye kunder med fx reklame via forskellige ting og så ville jeg bare sige at min portfolie er opdateret og tak for jeres feedback vil stadig gerne høre flere råd MVH Andreas Jensen |
Få kæmpet dig op gennem google Seo jungle og få smidt dit firma ud på så mange sites som muligt. Bare lidt af de ting jeg ville gøre, for at fange kunder. Du kan sagtens finde kunder, jeg tror bare lige at du skal kunne vise lidt mere frem end du gør nu /Flemming |
Totalt godt gået ! Jeg har måske en kunde til dig - en veninde, der skal igang med at blogge, og ikke rigtig ved hvordan hun skal komme igang. Jeg vil henvise hende til dig. Til din info virker din "min blog" ikke - jeg får en "ups" fra google :) Og er helt enig med de øvrige råd - kan vist ikke bidrage med så meget andet :) Men har et par projekter på bedding, og vil have dig i tankerne, når emnet falder på blog ! |
Bogføring for små og mellemstore virksomheder
Hej Andreas Det kan være svært at finde nye kunder og det kommer også an på hvor mange resourcer man egentlig har til at skaffe de nye kunder. Ønsker man bare at sætte sig tilbage og vente på kunderne kommer, eller vil man gøre noget proaktivt og få fat i kunderne. Er du til den sidste, kan du måske bruge et indlæg jeg skrev: Hvordan skal jeg bruge mine markedsføringskroner? |