Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan får man nye kunde

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Mar 09
Skrevet kl. 17:32

spørger lige igen hvordan reklamere i for at få nye kunder

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 17:36

Hej

Synes Amino er et rigtig godt sted at starte, eller det er ofte at nogle søger efter noget..

Har rigeligt at lave og har ikke brugt andet..

Gør du det kun i Wordpress?

MvH Kristoffer

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:44

Andreas jensen:

jeg er wordpress designer og mangler lidt at lave ville høre hvordan i reklamere

Det kommer vel an på hvilket produkt du vil sælge? Vil du blot tjene penge på reklamer eller hva'? 
Du bliver nød til at være lidt mere specifik, hvis "vi" skal hjælpe dig. 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 17:46

Hold kæft, hvor er det megacute! :-)

Andreas:
Din portefølje virker ikke. Når jeg klikker på "Computer" bloggen, kommer jeg til denne side: http://www.blog3.ajblog.dk/wordpress
Derudover er Amino et godt sted at starte. Du kan eksempelvis oprette en tråd i den kategori der hedder "Jeg har et godt tilbud til dig", og ellers se, om der er folk der søger det du kan - men sørg for ikke at spamme andre kategorier med dit tilbud.

Held og lykke i fremtiden. 13 år - du skal sgu nok blive til noget, unge mand :-) 

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 20:09

100% enig med Lone. 

Det er flot du starter så ung, så det er bare at holde gejsten. Vær aktiv på AMINO, leg evt. med at lave nye blogs, og hvis hvad du kan, så skal dine første kunder nok komme. :)

Held og lykke!

-Karsten

Tilmeldt 8. Mar 09
Skrevet kl. 20:28

hej jeg laver kun wordpress og mit spørgsmål var hvordan man får nye kunder med fx reklame via forskellige ting og så ville jeg bare sige at min portfolie er opdateret og tak for jeres feedback vil stadig gerne høre flere råd

MVH Andreas Jensen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39

Få kæmpet dig op gennem google Seo jungle og få smidt dit firma ud på så mange sites som muligt.

Snak med hele din omgangskreds og se om der ikke er nogen som kender en der har set et billede af Tordenskjold, som har brug for noget af det du tilbyder.

Få lavet nogle flere Flashdimser evt i reklamebanner størrelser og smid dem op på hjemmesiden.
Få lavet nogle forskellige layouts med Wordpress og lig dom evt. som subdomæner, hvor folk kan smutte ind og se de forskellige layouts.

Bare lidt af de ting jeg ville gøre, for at fange kunder.

Lige lidt fra mig selv på falderebet.
Jeg har lige startet mit vinduespudserfirma for en lille måned tid siden og den måde jeg er ude og finde kunder på er at ligge flyers hos folk.
Første gang var jeg ude med 400 og imorgen skal jeg ud med 800. Dem er jeg selv ude og levere.

Du kan sagtens finde kunder, jeg tror bare lige at du skal kunne vise lidt mere frem end du gør nu

/Flemming

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 21:36

Totalt godt gået ! Jeg har måske en kunde til dig - en veninde, der skal igang med at blogge, og ikke rigtig ved hvordan hun skal komme igang. Jeg vil henvise hende til dig.

Til din info virker din "min blog" ikke - jeg får en "ups" fra google :)

Og er helt enig med de øvrige råd - kan vist ikke bidrage med så meget andet :) Men har et par projekter på bedding, og vil have dig i tankerne, når emnet falder på blog !

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 16:20

Hej Andreas

Det kan være svært at finde nye kunder og det kommer også an på hvor mange resourcer man egentlig har til at skaffe de nye kunder. Ønsker man bare at sætte sig tilbage og vente på kunderne kommer, eller vil man gøre noget proaktivt og få fat i kunderne. Er du til den sidste, kan du måske bruge et indlæg jeg skrev: Hvordan skal jeg bruge mine markedsføringskroner?

Det kan måske hjælpe dig til at få nye kunder, men det kræver lidt arbejde.

Ellers kan du jo henvende dig til personer her på Amino, når der dukker en op der skal bruge en blog. En kombination vil jo nok være at foretrække.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)