Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Siteprogrammering

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Randers C
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 20:39

Kristoffer:
acceptabelt til en Okay pris, men som de andre siger pris og kvalitet hænger sammen...

he he.... Sikke en måde at sælge dét på. "Noget acceptabelt" til en "okay" pris... Sig nu bare på forhånd, at du ikke kan lave det han egentligt gerne vil have, men at du er interesseret i at tjene nogle penge, og vil høre om han kan nøjes med noget der er en hel del dårligere.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 20:41
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Suurland:

Kristoffer:
acceptabelt til en Okay pris, men som de andre siger pris og kvalitet hænger sammen...

he he.... Sikke en måde at sælge dét på. "Noget acceptabelt" til en "okay" pris... Sig nu bare på forhånd, at du ikke kan lave det han egentligt gerne vil have, men at du er interesseret i at tjene nogle penge, og vil høre om han kan nøjes med noget der er en hel del dårligere.

Man skal jo sælge Wink

Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:11

Hmm, med et meget bredt prisoverslag i niveau på 100.000 - 500.000 og skyggen fra en global  finansiel krise hængende, kan det sgu godt være at idéen der er udsprunget af irritation lider kvælningsdøden inden den rigtigt er søsat - eller skal søsættes med mindre ambitioner.

Energade  

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 21:28

Energade. Før du helt mister modet, så se og få lavet en ordentlig kravsspecifikation. Vi smider jo bare nogle tal i hovedet på dig der er taget fra ingenting, men havde du regnet med det kunne gøres for 5.000 eller lignende, ja, så kunne det i hvert fald godt være du skulle vende ideen igen :)

Linket jeg ga' sidst er et ordentligt flash kort, med mange funktionaliteter til en overkommelig pris. 

Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:36

Tak for støtten, Karsten - og tak for link, som ser interessant ud.

Jeg har endnu ikke lagt budget, men er med på at 5.000 ikke rykker mig nogle steder - havde det ikke været for amino, havde de jo allerede været brugt i konsulentydelse  :-)

Energade

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:07

Hej Energade

Hvis du har mulighed for det kan du komme et smut forbi vores kontor i Århus, skal jeg gerne booke en programmør.

Så kan vi tage et lille møde hvor vi kan snakke dit projekt igennem og efterfølgende give dig et ca. estimat på timeforbrug og en pris hos os. (uforpligtigende naturligvis). I samme ombæring vil du selvfølgeligt også få en smule sparing på dit projekt af en meget kompetent udvikler.

Hvis du gerne vil høre mere kan du fange mig på psj@taketwo.dk eller 40685707.

Mvh Peder

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 00:05

Min virksomhed har selv været med til at udvikle et bolig site for en kunde.

Jeg kan ikke give tal her i forummet, men det svære ved BoligSiden er ikke så meget selve sitet. Det er ret lige til (BoligSiden er jo ikke meget mere end en avanceret søgeside).

Udfordringen med BoligSiden er integrationen til alle de forskellige mægler systemer (der er par store spillere, men også rigtig mange små) og det er dem der koster.

Du er velkommen til at sende mig en PM hvis du vil høre mere.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)