Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Siteprogrammering

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle der har en fornemmelse af hvad et site som eks. boligsiden.dk, koster at få lavet, uden det grafiske udtryk? Eller måske et site der er enklere, dog med muligehed for den geografiske søgning.

Måske der ligefrem er nogle herinde der kan den slags? 

Mvh.

Energade

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 16:34

Hej

Hvis du skriver en mail, finder vi ud af noget :)

MvH Kristoffer

Mail: krii08@hotmail.com

Fra Randers C
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 16:44

Det kommer godt nok an på hvem du spørger...

Der er nogen der vil sælge deres mor for 150,- i timen og så er der andre som er lidt mere saglige end det.

Mit bud er, at en absolut minimumspris for et velfungerende site af denne type er 100.000,- ex. moms.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Skrevet kl. 16:53

Vil mene jeg godt kan lave et nogenlunde system til noget under 100.000 kroner, men selvfølgelig hænger pris og kvalitet sammen..

MvH Kristoffer

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:36

Jeg vil mene at hvis du taler om noget der seriøst skal konkurrere med de eksisterende udbud på markedet, så skal du til software udviklings processen afsætte mindst 250.000 DKK, og mere realistisk er nok 400.000 DKK og 3 mandemåneders udviklingstid.

Derudover kommer markedsføring, hosting, grafik, branding, salg samt forretningsplanlægningsprocessen.

Og glæd dig nu til at blive bestormet med sultne selvudnævnte eksperter som vil lave det for tiendedele af de priser du har hørt her ;) Held og lykke med projektet.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 19:47

Uden at kende boligsidens backend systemer, så vil jeg altså også mene at der ligger mere omkring 500.000 DKK i udvikling + design / grafisk flade på den side. Det du ser er helt sikkert kun toppen af isbjerget. 

/Karsten

Fra København
Tilmeldt 29. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 19:50

De skud de andre er kommet med lyder meget realistiske. Det koster mere and man lige tror at udvikle sådan et site.

Tilmeldt 11. Jul 07
Skrevet kl. 20:03

Foreløbig tak for svarene!

Tvivler ikke på at det har sin pris, hvis jeg skal udvikle et site af den dimension som boligsiden, og ikke mindst hvis jeg skulle ud i konkurrence med de allerede eksisterende boligssøgningportaler m.m. - hvilket bestemt ikke er mit projekt.

Det jeg søger, hvis det skal skæres lidt ind til benet, er pris for den geografiske søgningsfunktion som der er på boligsiden(og som en lang række andre portaler har), og ellers kodning af et site med en hvis form for simpelhed, baseret på eget grafisk/layout arbejde - er et analfabet i tekniske termer for hjemmesideprogrammering!

Energade   

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Skrevet kl. 20:07

Hej endnu engang prøv at sende mig en pris, tror godt jeg kan lave noget acceptabelt til en Okay pris, men som de andre siger pris og kvalitet hænger sammen...

Krii08@hotmail.com

MvH Kristoffer

Tilmeldt 11. Jul 07
Skrevet kl. 20:18

Eksempelvis kunne en geografisk søgning/site som www.sologstrand.dk have interesse

Energade

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)