Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kompetent magento designer- og udviklervirksomhed søges

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminobrugere.

Vi søger en kompetent virksomhed til at designe og udvikle vores nye Magento webshop, som skal sælge digital billedkunst.

Vi har selv en indgående viden i design, programmering og brugrvenlighed, og forventer derfor at finde en professionel virksomhed, som kan indfrie vores høje forventninger.

Opgaven er budgetteret 15.000+.

Har I erfaringer med danske eller internationale virksomheder, som I mener kan løfte opgaven?

På forhånd tak,

Jonas B. Nielsen

Media Solutions

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 14:13

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 14:41
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jonas.

Jeg ved at MediaStyle.dk har investeret en del tid i Magento som måske kan komme dig tilgode.

Held og lykke med din hjemmeside - og husk at definere opgaven godt - Mikkel Mc-solutions har skrevet en lille guide til hvordan du laver en kravspec - følger du den kan det ikke gå helt galt.

Du burde kunne få en rigtig god hjemmeside til 15.000kr.

Venlige hilsner

Jørgen Olsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 09
Skrevet kl. 15:07

Tak for dit svar Powerhosting.

Til andre som må være interesseret, er Companion eller Opengate ikke umiddelbar hvor vi vil søge hen.

Opengate beskæftiger sig ifølge deres hjemmeside umiddelbart kun med TYPO3, og Companion har desværre ikke nogle referencer på deres sider. Måske er det en fejl.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 09
Skrevet kl. 15:25

Tak for dit input, Jørgen Olsen.

MediaStyle.dk har ikke endnu, så vidt jeg kan se, nogle referencer på eksisterende Magento-shops. Hvor meget tid de har investeret i Magento, som du siger, ved jeg naturligvis ikke noget om.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 16:17

Hej Jonas. 

Jeg må nok være dig svar skyldig, og det er nok fordi MAGENTO er så nyt og forholdsvis utestet. Der er dog et par AMINOER der har ganske pæne MAGENTO webshops (www.trendfighter.dk bla. )

Du kan evt. tage kontakt til dem. 

Vi sysler også med et par kunder og MAGENTO, men det kan være en langsommelig process når man gerne vil have det perfekt, men stadigt har så uprøvet et system som MAGENTO. 

-Karsten

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 09
Skrevet kl. 16:54

Hej Karsten.

Trendfighter.dk ser godt ud, det kunne være vi skulle tage kontakt til dem, og høre hvem de har brugt.

Desuden er jeg enig med dig i, at Magento er forholdsvist nyt, men dog synes jeg bestemt ikke det er uprøvet. Deres "community", showcase og eksisterende sprog og tilføjelser vidner da om, at systemet efterhånden er ret gennemarbejdet.

Og dets potentiale (og lyse fremtid) kan vel næppe diskuteres? :)

Tak for dit bidrag,

Jonas B. Nielsen

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 17:24

Hej Jonas

Internationalt er det ikke "uprøvet" og det er heller ikke i nogen form for BETA test, det er en stor kapacitet indenfor webshops også i fremtiden. Der hvor filmen knækker er i den tid som man skal bruge for at sætte sig ind i MAGENTO. Det er meget tydeligt at energien bruges på at få MAGENTO til at virke så godt som overhovedet muligt, og udvikle features, og ikke i dokumentationen. 

Bare lav en google søgning på MAGENTO tutorial og du vil se at i forhold til MAGENTOs størrelse og muligheder er der simpelthen ikke nok for nogle der ønsker at grave dybere i MAGENTO og det kræves der når man gerne vil lave designs der spiller. 

-Karsten

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 17:24

http://e-tasker.dk bygger også på Magento, og det ser absolut ikke dårligt ud. Hvis du tog kontakt til dem og bliver klogere på hvor man kan få fat i de dygtige udviklere/designere, så må du gerne dele med os :).

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 09
Skrevet kl. 17:58

Hej Karsten.

Det kan du have helt ret i.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)