Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. nyhedsbrevs pop up'en på Amino.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er pt. gang med en brugerundersøgelse på Amino for at få afdækket jeres oplevelse af Amino.

Hvis du ikke allerede har svaret på vores undersøgelse kan du gøre det her:
https://secure.espub.net/survey.aspx?ID=52d99d64aaae52b40614c7d3e00c3880

En ting som går igen flere gange i besvarelserne er problemer med vores nyhedsbrevs pop up. Nyhedsbrevs pop up'en er sat op til at komme én gang om måneden så den virker mindst mulig forstyrrende samtidig med at alle bliver opmærksomme på vores nyhedsbrev, der løbende udsendes med gode tips til iværksættere og selvstændige erhvervsdrivende.

Udfordringen er for nogle af jer, at I får den hver eneste gang I ser en visning på siten. Det er naturligvis ikke meningen og det skal vi have løst. Så oplever du, at du ser vores nyhedsbrevs pop up flere gange på en dag, så send mig en besked med info om hvilken browser du benytter samt versionen af den herunder dine valgte cookie-indstillinger.

Nicolai
Amino

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 14:30

Hej Nicolai,

Problemet løste sig for mig, da jeg bad min browser om ikke at slette cookies fra amino, men kun alle andre cookies. Nu ser jeg kun sjældent den pop-up, men det er i hvert fald oftere end een gang per måned. Dette generer mig dog ikke.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:38
Jeg ved ikke hvor ofte jeg ser den, men den popper op i ny og næ - som Flemming skriver er det dog til at leve med når det ikke er ofte, omend det virker lidt underligt når man allerede er tilmeldt nyhedsbrevet. Jeg bruger Firefox3 med cookies enabled til de udløber.
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 14:38

Hej Flemming

Tak for input. Bruger du Firefox ?

Problemerne med Safari løste vi for nogle måneder siden. Og er det Firefox som er problemet nu, så må vi vende blikket den vej.

Nicolai

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 14:40

Sune - du er nu den tredje ud af tre som ser pop up'en løbende fra samme computer og samtidig bruger Firefox 3.

Nyttig feedback I kommer med. Oplever I det samme problem med den brugerundersøgelse vi startede i går. Har I set den mere end én gang?

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jul 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 14:42

Ja, både med brugerundersøgelsen og nyhedsbrevet. Har tidligere skrevet en PM til dig

Christian

Fodboldtræner: Fodbold øvelser til den daglige fodboldtræning

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jul 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 14:44

Og det er ikke bare i ny og næ. dET er ved hver eneste sideindlæsning

Fodboldtræner: Fodbold øvelser til den daglige fodboldtræning

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 14:46

Jeps - jeg er opmærksom på din besked. Du bruger også Firefox, så der er et mønster vi skal have undersøgt nærmere.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:47
Frisch:

Sune - du er nu den tredje ud af tre som ser pop up'en løbende fra samme computer og samtidig bruger Firefox 3.

Nyttig feedback I kommer med. Oplever I det samme problem med den brugerundersøgelse vi startede i går. Har I set den mere end én gang?

Vi er et jaget folkefærd :)

Jeg har kun oplevet brugerundersøgelsen en gang.
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 15:10

Hej Nicolai,

Nej, jeg bruger IE, men har en CCleaner kørende til at rense for cookies og alt muligt andet internetskrammel. Den har fået besked på at huske cookies herfra, så jeg ikke ser pop-uppen.

Beklager jeg tidligere skrev, at det var browseren, der huskede den. Det er CCleaner istedet.

Med venlig hilsen

Flemming

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)