En ting som går igen flere gange i besvarelserne er problemer med vores nyhedsbrevs pop up. Nyhedsbrevs pop up'en er sat op til at komme én gang om måneden så den virker mindst mulig forstyrrende samtidig med at alle bliver opmærksomme på vores nyhedsbrev, der løbende udsendes med gode tips til iværksættere og selvstændige erhvervsdrivende.
Udfordringen er for nogle af jer, at I får den hver eneste gang I ser en visning på siten. Det er naturligvis ikke meningen og det skal vi have løst. Så oplever du, at du ser vores nyhedsbrevs pop up flere gange på en dag, så send mig en besked med info om hvilken browser du benytter samt versionen af den herunder dine valgte cookie-indstillinger.
Problemet løste sig for mig, da jeg bad min browser om ikke at slette cookies fra amino, men kun alle andre cookies. Nu ser jeg kun sjældent den pop-up, men det er i hvert fald oftere end een gang per måned. Dette generer mig dog ikke.
Jeg ved ikke hvor ofte jeg ser den, men den popper op i ny og næ - som Flemming skriver er det dog til at leve med når det ikke er ofte, omend det virker lidt underligt når man allerede er tilmeldt nyhedsbrevet. Jeg bruger Firefox3 med cookies enabled til de udløber.
Nej, jeg bruger IE, men har en CCleaner kørende til at rense for cookies og alt muligt andet internetskrammel. Den har fået besked på at huske cookies herfra, så jeg ikke ser pop-uppen.
Beklager jeg tidligere skrev, at det var browseren, der huskede den. Det er CCleaner istedet.